کد خبر: ۹۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات:
بر اساس تفاهم نامه به مدت یک سال شمسی که در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود، بین سازمان بسیج جامعه زنان کشور و ستاد بازسازی بسته شد، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور به عنوان رئیس بازسازی عتبات عالیات سازمان بسیج جامعه زنان کشور انتخاب شد.
به گزارش بسیج جامعه زنان ، با توجه به اهمیت حفظ شعائر الهی و مقدسات مذهب شیعه اثنی عشری و اینکه حرم های مطهر ائمه معصومین(ع) یکی از بارزترین این شعائر شیعه است، طی جلسه ای که بین نماینده سازمان بسیج جامعه زنان کشور و ستاد بازسازی عتبات و عالیات برگزار شد، تفاهم نامه ای بین این دو مجموعه منعقد گردید.

این تفاهم نامه به مدت یک سال شمسی که در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود، بین سازمان بسیج جامعه زنان کشور و ستاد بازسازی به منظور هدفمند کردن نذورات و کمک های مردمی در زمینه بازسازی، طراحی، ساخت، مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه در کشور عراق برابر ضوابط و مقررات مشارکت های لازم، منعقد شد.

طی این تفاهم نامه، سازمان بسیج جامعه زنان کشور موظف است که یک نماینده به مسئولین امور بانوان ستاد بازسازی در هر استان معرفی کند و همینطور به شناسایی و معرفی خیرین به ستاد بازسازی شهرستان یا استان بپردازد و جمع آوری نذورات و هدایای مردمی برای ستاد بازسازی در اماکن تحت نفوذ بسیج با رعایت شان ستاد از دیگر تعهدات این سازمان است.

دعوت از مسئولین امور بانوان در جلسات تاثیرگذار جهت معرفی ستاد و رهنمودهای لازم و بحث و تبادل نظر، هماهنگی لازم جهت صدور قبوض مخصوص تحت عنوان خشت های طلایی خادمین حضرت زینب(س) و مشارکت در ساخت پروژه صحن عقیله بنی هاشم(س) نیز از دیگر مواردی است که در این تفاهم نامه ذکر شده است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز اعزام ارادتمندان فعال و متبرعین در این عرصه به زیارت عتبات عالیات پس از ارزیابی عملکرد مثبت و موثر ایشان را در دستور کار خود در تفاهم نامه بیان کرده است، همچنین طی این خانم اصلانی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سازمان بسیج جامعه زنان کشور انتخاب شد.

این تفاهم نامه در 5 ماده و در 2 نسخه که هر نسخه حکم واحد را دارند، تنظیم و در تاریخ بین طرفین امضا و مبادله گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: