کد خبر: ۹۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران:
در حالی که رئیس اتحادیه مشاروان املاک کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی را نگران کننده دانست رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: قیمت مسکن تا پایان سال افزایش نمی‌یابد.


محتشم

حسام عقبایی ، اظهار کرد: در سال های 93 و 94 صدور پروانه های ساختمانی حدود 50 درصد کاهش یافت که در سال جاری نیز این رقم در سطح کشور کاهش حدود 20 درصدی را داشته است.

وی تصریح کرد: از این رو طی سال های 93، 94 و 95 صدور پروانه های ساختمانی حدود 70 درصد کاهش یافته که این مسئله برای بازار مسکن و اقتصاد کشور نگران کننده است.

عقبایی تاکید کرد: در ماه های باقیمانده از عمر دولت یازدهم باید مسئولان و دست اندرکاران مربوطه باید برنامه ای به جز افزایش تسهیلات برای بازار مسکن داشته باشند.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به رکود سه ساله بازار مسکن گفت:‌قیمت مسکن تا پایان سال افزایش نمی‌یابد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفت: بازار مسکن بیش از سه سال است که در رکود به سر می‌برد و تا پایان سال جاری احتمال افزایش قیمت مسکن وجود ندارد.

حسن محتشم با بیان این‌که تنها برنامه دولت در این مدت افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن بوده است، تصریح کرد: دولت یازدهم بیش از هرچیزی در اقتصاد کشور به دنبال مهار تورم و کاهش آن بوده و به همین دلیل نیز سیاست‌های مالی و بانکی در این راستا تدوین و اجرا شده است.(تسنیم)

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: