دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۴:۳۵
کد خبر: ۹۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
استان فارس
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اعلام کرد: این دانشگاه، اتاق بازرگانی شیراز و حوزه هنری استان فارس تفاهم نامه ای برای راه اندازی نخستین سالن سینما در شهر جدید صدرا امضا کردند.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری ایرنا ، َرئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و اتاق بازرگانی شیراز افزود:‌ حوزه هنری آمادگی دارد در همه شهرستان‌های فاقد سالن سینما که ظرفیت های آن وجود دارد، سالن سینما را راه اندازی کند. 
محمد کرم اللهی افزود:‌ در یک سازوکار همکاری مشترک، شهر صدرا که از امکانات کمی در حوزه فرهنگی برخوردار است، از سالن سینما بهره مند می شود. 
رئیس اتاق بازرگانی شیراز نیز در این نشست گفت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی تلاش دارد موانع بخش خصوصی در مسیر تولید و اشتغال را برطرف کند، به همین منظور چندی است کمیسیون سرمایه گذاری این اتاق به حوزه هنر ورود کرده که اتفاق خوبی است.
جمال رازقی افزود: اتاق بازرگانی شیراز تاکنون کمتر به حوزه هنر و ورزش ورود داشته و فکر می کنم ورود به عرصه راه اندازی سالن سینما که هم فرهنگ سازی دارد و هم درآمدزایی و هم اشتغال و... حرکت مبارکی است. 
حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست گفت: آماده هستیم در هر شهرستانی که حوزه هنری همراهی کند سالن سینما راه اندازی کنیم. 
شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: