يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۷:۰۱
کد خبر: ۹۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کوروش عزیزی
انجمن علمي حشره شناسي پزشكي دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي شيراز با همكاري معاونت فرهنگي و امور دانشجويي، معاونت بهداشتي و نيز روابط عمومي اين دانشگاه، اقدام به برگزاري نمايشگاه تخصصي کرده است.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از "وب دا" در شیراز، معاون فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي گسترش كمي و كيفي عملكرد انجمن هاي علمي دانشجويي، تلاش شده تا در آينده نزديك اين فعاليت ها شكل كاربردي تر و خدمات رساني بيشتري يافته و در خدمت سلامت و ارتقای سطح رفاه جامعه قرار گيرند.

دكتر "كوروش عزيزي" ادامه داد: در اين غرفه نمايشگاهي، دانشجويان انجمن علمي حشره شناسي پزشكي با ارایه بولتن ها و وسایل كمك آموزشي و نمايش حشرات به معرفي حشرات و ساير بندپايان مهم و موثر در سلامت جامعه پرداخته و سطح آگاهي و شناخت عمومي مراجعه كنندگان به اين غرفه را در زمينه شناخت اين موجودات موثر بر سلامت جامعه افزايش مي دهند.

این استاد تمام رشته حشره شناسي دانشگاه علوم پزشكي شيراز، افزود: با توجه به نقش هاي مفيدي كه برخي از حشرات براي انسان دارند و نظر به استفاده هاي درماني نوين اين حشرات، در اين نمايشگاه علاوه بر آموزش مراجعه كنندگان در رابطه با خطرات، روش هاي انتقال برخي بيماري ها توسط حشرات، كاربردهاي مفيد و فواید برخي از آنان در درمان بعضي از بيماري ها و روش هاي نوين درمان به کمک حشرات، از جمله لارودرماني در درمان زخم هاي ديابتيك معرفي می شود.

دکتر عزيزي از برگزاری اين نمايشگاه، در روزهای بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان، در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي شيراز خبر داد و از علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

مديركل تعالي فرهنگي و فعاليت هاي فوق برنامه وزارت بهداشت هم در نخستین نشست انجمن هاي علمي دانشجويان علوم پزشكي جنوب كشور در شهر شيراز، با تاکید بر برگزاري كارگاه ها، نمايشگاه هاي تخصصي و ارایه خدمات مفيد عمومي، این اقدام را از جمله موارد مورد ارزيابي براي رده بندي كيفي انجمن هاي علمي دانشجويان خبر داد.

دانشگاه علوم پزشكي شيراز در حال حاضر با وجود 10 دانشكده، داراي 29 انجمن علمي دانشجويي فعال است.

نام:
ایمیل:
* نظر: