شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۳:۴۷
کد خبر: ۹۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا خبر داد
ئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا گفت: آیین رونمایی از دو کتاب فاخر آیت‌الله احمد بهشتی همزمان با هفته کتاب در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس،  محمدحسین فیروزی،امروز اظهار داشت: رونمایی دو کتاب «مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام صادق (ع)» و کتاب «مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام کاظم (ع)» از جدیدترین آثار آیت‌الله دکتر احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه جاری ساعت 9 صبح در سالن بعثت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار می‌‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا افزود: آیت‌الله دکتر احمد بهشتی، عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام‌جمعه میان‌شهر است و تاکنون بیش از 82 کتاب از وی در حوزه‌های تربیت، خانواده، فلسفه، اهل‌بیت (ع)، منتشر شده است که رونمایی از آثار آیت‌الله احمد بهشتی برای نخستین بار در فسا برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: کتاب‌های «مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام صادق (ع)» و «مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام کاظم (ع)» از جدیدترین آثار تألیفی وی از سوی انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: