کد خبر: ۹۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
سرهنگ کوشکی:
معاون هماهنگ كننده سپاه فجر استان فارس از برنامه‌ريزي براي اجراي بيش از 20 هزار عنوان برنامه در بزرگداشت هفته بسيج توسط نواحي و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و اقشار بسيج در اين استان خبر داد.


به گزارش «بیکافارس»، سرهنگ پاسدار سعيد كوشكي صبح سه‌شنبه 25 آبان در جمع خبرنگاران به تشريح برنامه‌هاي مهم تدوين شده براي گرامي‌داشت هفته بسيج در استان فارس پرداخت.

او گفت: برنامه‌هاي هفته بسيج از سي‌ام آبان ماه در شيراز با برپايي همايش راهپيمايي عظيم اربعينيان سومين حرم اهل بيت(ع) آغاز خواهد شد و در قالب اين برنامه، بسيجيان در همراهي با شركت كنندگان راهپيمايي اربعين در كربلا، از مسيرهاي مختلف به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حركت و در آن بارگاه ملكوتي تجمع خواهند كرد.

سرهنگ كوشكي با اشاره به برپايي موكب‌هايي براي خدمت‌رساني به راهپيمايان همايش اربعينيان سومين حرم اهل بيت(ع) در شيراز، گفت: شيراز به‌عنوان يك شهر مقدس و سومين حرم اهل‌بيت(ع) و پايگاه دلدادگان اهل بيت(ع) بايد در اجراي برنامه‌هاي اين‌چنين، الگو باشد.

او اضافه كرد: روز دوشنبه نخبگان بسيجي در مدارس در راستاي تبيين مسائل بسيج و نظام و انقلاب اسلامي، برنامه‌هايي را اجرا و نسل‌هاي سوم و چهارم را با ابعاد مختلف مسائل روز و ارزش‌هاي نظام اسلامي آشنا خواهند كرد.

سرهنگ كوشكي از اجراي جشنواره‌هاي علمي در دانشگاه‌هاي سراسر استان فارس و با حضور فعال اعضاي بسيج طلاب و دانشجويي، در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: همايش شكوه هجرت در روز چهارشنبه هفته‌آينده با حضور برگزيدگان اقتصاد مقاومتي بسيج برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اهميت برگزاري همايش طلايه‌داران اقتصاد مقاومتي، از برنامه‌ريزي براي اجراي همايش توليدكنندگان و صادركنندگان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه به سركشي به خانواده شهدا و برگزاري اولين يادواره شهداي كارگري در قالب شب شعر و خاطره، اختصاص دارد.

سرهنگ كوشكي، شركت بسيجيان در مراسم عبادي سياسي نماز جمعه در سراسر فارس و سخنراني فرماندهان به‌عنوان سخنرانان قبل از خطبه‌هاي نماز به‌عنوان برنامه اصلي روز جمعه هفته آتي خبر داد و گفت: برپايي نمايشگاه مبارزه با فساد و اشرافي‌گري نيز از برنامه‌هاي هفته بسيج است.

رئيس ستاد گرامي‌داشت هفته بسيج استان فارس، گفت: در طول هفته بسيج برنامه‌هايي مانند اهداء خون، افتتاح پروژه‌هاي عمراني و اقتصاد مقاومتي، آغاز مرحله دوم طرح مشاوره حقوقي به مردم، اعزام پزشكان بسيجي به مدارس و مناطق محروم، برپايي ايستگاه سنجش سلامت و مانور گسترده در شبكه‌هاي مجازي، اختصاص دارد.

سرهنگ كوشكي خاطرنشان كرد كه طرح جامع ساماندهي نقاط محروم و آسيب‌ديده شيراز تهيه و براي تصويب به ستاد كل سپاه ارسال شده است، گفت: طرح كه تاييد و ابلاغ شود اجرايي خواهد شد اما از سه ماه قبل برنامه‌هاي بومي و محلي را در مناطق آسيب‌ديده و اطراف حرم مطهر، آغاز كرده‌ايم.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس همچنين با بيان اينكه دست‌آوردهاي اقتصاد مقاومتي در همايش پيش‌بيني شده براي اين موضوع تشريح مي‌شود، گفت: تاكنون بالغ بر 200 ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي پرداخت و حدود 35 هزار اشتغال ايجاد شده است.

سرهنگ كوشكي اضافه كرد: بالغ بر 10 هزار پروژه كوچك با تسهيلات 3 تا 30 ميليون توماني توسط سپاه فجر فارس و در قالب اقتصاد مقاومتي در اين استان راه‌اندازي و فعال شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: