پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۳:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
فرمانده سپاه جهرم: مردم جهرم به طور مستقیم بالغ بر یک میلیارد ریال اجناس غیرنقدی و یک میلیارد ریال وجه نقدی به بزرگترین موکب کربلا ارسال کرده‌اند.

به گزارش تنویر جهرم، هر ساله با نزديک شدن به اربعين سفر پياده‌روها هر روز تيتر اخبار و رسانه‌هاست، اجتماعي از جمعتي که مي‌گويند به 20 ميليون نفر مي‌رسد، جمعيتي که از ميان آتش و انتحار و بمب عبور مي‌کند تا خود را به کربلا برسانند آن هم چهل روز بعد از نبودن حسين(ع).

حال هستند کسانی که از مدتی قبل برای پذیرایی از زوار حسین (ع) راهی کربلا می شوند تا خادمی رائران حسینی را کنند .مردم دارالمومنین جهرم نیز که همواره ارادت خود را نسبت به ائمه اطهار (علیهم السلام) ثابت کرده و در این راه پیش قدم بوده اند با راه اندازی موکب صاحب الزمان (عج) در مسیر پیاده روی عاشقان حسینی در مسیر کربلا بار دیگر این اخلاص و ارادت را نشان دادند.

بر اساس این گزارش بیش از پنجاه نفر از خادمینی که از جهرم به کربلا اعزام شدند با برپایی موکب صاحب الزمان (عج) درحال پذیرایی از زائران حسینی هستند.

همچنین طبق آخرین آمار تاکنون بیش از 7 هزار نفر ازمردم دارالمومنین جهرم راهی کربلای معلی شده اند.

سرهنگ پاسدار محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم با اشاره به این حرکت عظیم تشیع گفت: بزرگترین موکب کربلا, موکب احمد بن موسی (ع) به اهتمام مردم استان فارس برپا شده است و جهرم نیز به طور مستقیم بالغ بر یک میلیارد ریال اجناس غیرنقدی و یک میلیارد ریال وجه نقدی به این موکب ارسال کرده است. 

وی افزود: اکیپی از دانشگاه علوم پزشکی جهرم همراه با 600 میلیون ریال داروهای مورد نیاز به کربلا اعزام شده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر: