شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۰:۳۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در خصوص کلاهبردار افراد شیاد كه به مناسبت های مختلف با راه اندازی سایت های اینترنتی در فضای مجازی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، هشدار داد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه، سرهنگ "حبیب اله رجبلی" ضمن تسلیت در خصوص فرارسیدن اربعین سید و سالار شهدا حضرت امام حسین (ع)گفت: با توجه به شکایات و پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا متاسفانه دیده می شود افراد شیاد و کلاهبردار به مناسبت های مختلف با راه اندازی سایت های اینترنتی در فضای مجازی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.
وي با تاكيد براينكه انگيزه اين افراد فقط اخاذي و سوءاستفاده از احساسات زائران اربعين می باشد، از شهروندان خواست هشدار های پلیس را جدی گرفته و همواره موارد امنیتی را مد نظر خود قرار دهند.
رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: زائرین تنها از سايت سماح به نشانی  www.samah.haj.ir  جهت ثبت نام خود در زمينه سفر اربعين می بایست استفاده كنند و تبليغاتي كه در فضاي مجازي مبني برسفر سريع، بدون ويزا و ارزان براي اربعين منتشر مي شود، شيادي است و به منظور اخاذي از افراد انجام مي شود.
سرهنگ رجبلي خاطرنشان كرد: سايت هايي كه در فضاي مجازي براي سفر به عتبات تبليغ مي كنند، الزاما بايد محيط فيزيكي مشخص داشته و داراي شخصيت حقوقي يا حقيقي باشند.
وی از زائرینی که قصد سفر به اتبات عالیات در روزهای باقی مانده را دارند درخواست كرد: در طول سفر از وسایل الکترونیکی خود شامل موبایل، دوربین عکاسی و ... محافظت و در نگهداری آن کوشا باشند. 
رئیس پلیس فتا استان فارس از هموطنان نيز درخواست كرد: در صورت مواجه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir و يا ايميل:fars_fata@police.ir  و يا تلفن: 2183919-071  به پليس فتا گزارش دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر: