کد خبر: ۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
در دومین روز از هفته بسیج مراسم افتتاحیه مهدهای قرآنی از طریق سامانه ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش بسیح جامعه زنان استان فارس مراسم افتتاحیه مهدهای قرآنی و پیش دبستانی مساجد از طریق سامانه ویدئو کنفرانس و با حضورمسئول بسیج حامعه زنان استان فارس، تعدادی از مربیان مهد و خردسالان و با ریاست سردار نقدی برگزار شد.


سردار نقدی در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از مسئولان بسیج جامعه زنان استان ها و مربیان مهد ها در ادامه گفت :
مربیان و معلمان مهد نقش بسیار مهم واساسی در تربیت فرزندان دارند و برای تربیت صحیح کودکان امروز و جوانان نسل آینده باید حداکثر تلاش خودرا کردتا در سایه تربیت دینی به رشد وکمال برسند و با ارائه محتوای غنی‌در مهدهای قرآنی ، چنین اقدامی به الگویی برای دیگر کشور ها تبدیل خواهد شد .

وی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره کودکان دشت کربلا و کودکان شهید جنگ تحمیلی اضافه کرد: امیدواریم این مهدهای قرآنی محل تربیت سربازان آینده انقلاب اسلامی باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه 500 مهد قرآنی با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در اجرای برنامه های سازمان بسیج مستضعفین گفت : بانوان بسیجی برنامه های بسیار اثرگذاری در نهادینه کردن ارزش های انقلاب داشتند و تاسیس مهدهای قرآنی در مساجد سراسر کشور از جمله این اقدامات است.


سردار نقدی با اشاره به معضل آموزش رفتارهای غربی در اکثر مهدهای کودک کشور افزود: بسیاری از خانواده های ایرانی به این قضیه معترض بودند بر همین اساس دغدغه ای ایجاد شد تا مهدهایی تاسیس کنیم که کودکان در مسیر ارزشهای انقلاب و دین اسلام تربیت می کند.

وی با بیان اینکه این مهدها زمینه ای است تا راه ورود سبک شکست خورده زندگی غربی به داخل خانواده های ایرانی مسدود شود، تصریح کرد: اجرای این طرح در یک ساختار دیگری جز بسیج قابل اجرا نیست چرا که بسیج توده ای از مردم است که هر موقع اراده کند می تواند هر کاری را انجام دهد و افتتاح این تعداد بالای مهر قرآنی در مدت زمان کوتاه کاری بسیار سخت بود که تنها بسیج قادر به انجام آن بود.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای استعمارگونه ای که در اواخر دوران قاجار و دوران پهلوی انجام شد، خارج کردن تعلیم، آموزش و تربیت کودکان و جوانان از مساجد بود، در آن دوران مدارس در دل مساجد قرار داشتند و مسجد کانون علم اندوزی و تربیت افراد بود، اما این دو را از یکدیگر جداکردند و این کار سبب شد تا باعث آسیب های بسیاری در مباحث آموزشی بشوند.



انتها /224224



نام:
ایمیل:
* نظر: