کد خبر: ۹۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به مناسبت هفته بسیج برگزار می کند ؛
به مناسبت هفته بسیج برنامه های متفاوتی از سوی بسیج جامعه زنان ارائه شده است .
بسیج مظهر عشق،  ایمان آگاهی ومجاهدت است ،در واقع این بسیجی وتفکر بسیجی است که می تواند با تکیه برنیروی اخلاص برخواسته از ایمان و آگاهی از شرایط زمان ، سربلندی و سرافرازی ملت وکشور را رقم زند .
                                                                                   مقام معظم رهبری (مدظله العالی )


به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس ،به مناسبت هفته بسیج برنامه های متفاوت و متنوعی توسط بسیج جامعه زنان استان فارس برگزار می شود که به شرح ذیل است :


دراولین روز هفته بسیج برنامه پژواک زمینی با حضور گسترده بسیجیان در راهپیمایی اربعینیان حسینی اجرا شد .

در روز دوم این هفته  مراسم افتتاحیه مهدهای قرآنی وپیش دبستانی های مساجد از طریق سامانه ویدئو کنفرانس و با ریاست سردار نقدی و حضور خواهر حیدری مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس برگزار شد .


سومین روزاین ایام نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارکاه های آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع خانواده واقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد .


حیدری مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس  در ادامه برنامه های این ایام گفت :در طول این ایام مسابقه مانور فرهنگی  تحت عنوان أین عمار با موضوعات آزاد حول محور اربعین و هفته بسیج برگزار می شود .

و در ادامه آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ودیدار با خانواده زنان ایثارگر،مادران پرچمداران جنگ نرم .مسابقات ورزشی- مسابقات آشپزی، و از جمله برنامه های دیگر   این ایام  ؛  میقات صالحین  ، تجلیل ازبسیجیان و برنامه  های فرهنگی ، علمی ، آموزشی و ورزشی در پایگاه های وحوزه ها برگزار خواهد شد.


انتها /224224
نام:
ایمیل:
* نظر: