جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۲:۲۵
کد خبر: ۹۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
به مناسبت آغاز هفته بسیج:
در نشست خبری که با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرامه و جمعی از خبرنگاران شهرستان برگزار شده بود جزییات برنامه های هفته بسیج تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، سیامک صادقی جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرامه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته بسیج، تقارن اربعین حسینی با مراسمات این هفته را گرامیداشت و گفت: با پیروی از حضرت اباعبدالله (ع) و با هدف افزایش اقتدار جمهوری اسلامی، برنامه های هفته بسیج را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردمی در مراسم پیاده روی اربعین که از حرم امامزاده اسحاق (ع) تا حرم امامزاده عقیل (ع) برگزار شده بود بیان داشت: این برنامه باهمکاری ستاد اربعین شهرستان و با هدف احیای جلوه ای از شور حسینی مردم برگزار شد.

صادقی، حضور نخبگان بسیجی در مدارس، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری ایستگاه های صلواتی و آغاز مسابقات والیبال جام شهدای مدافع حرم را از مهمترین برنامه های دومین روز هفته بسیج عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرامه از اعزام پایگاههای درمانی در مناطق محروم خبر داد و گفت: این پایگاه های درمانی که خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می دهند از اول هفته بسیج تا اتمام این هفته خدمات رایگان ارائه خواهند داد.

وی در پایان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نشست ها و همایش های بصیرتی، یادواره شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا و برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: