يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۰۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
استاندارفارس گفت: عدم اشتغال کافی زمینه را برای رفتن افراد از استان فراهم می کند و نیاز به توجه جدی به قشر مولد بیش از گذشته احساس می شود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، سید محمد علی افشانی در حاشیه بازدید از کارخانه لاستیک دنا گفت: برای مقابله با پدیده بیکاری بعد از معلمان باید به سرمایه گذاران برای مشارکت درفعالیت های عمرانی وتولیدی توجه شود تا شاهد کاهش بیکاری دراستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه تامین اجتماعی و امور مالیاتی نگاه ویژه ای به سرمایه گذران و نیز توجه به سیستم مدیریت کیفیت علاوه بر رضایتمندی کارکنان رضایت مشتری را به دنیال داشته وخروج کارخانه لاستیک سازی دنا ازبحران نشان از مدیریت بادرایت وتعامل وهمکاری سایر کارکنان است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: نصب وراه اندازی ماشین آلات وفناوری روز ازدیگر عوامل کاهش مشکلات این کارخانه است وباید این حرکت مثبت مدیران ودست اندرکاران این مجموعه تولیدی همچنان ادامه پیدا کند.

افشانی تصریح کرد: ارتباط شرکت های دانش بنیان ونیز مشارکت کارکنان درسود کارخانه مهم ترین عوامل پیشرفت است و همچنین اگر کارگر احساس مشارکت داشته باشد بادل و جال به فعالیت تولیدی خود مشغول می شود ودیگرنیازی به کنترل لحظه به لحظه این قشر مولد نخواهد بود.

وی بیان داشت: علاوه برتکریم حقوق کارگر، حفظ وحرمت سرمایه گذاران در تمامی شرایط باید حفظ شود تا بستر کار و تلاش در استان فارس بیش از گذشته شود.

استاندار فارس مهم ترین اولویت استان فارس توسعه صنعت و جذب سرمایه  عنوان کرد،  و گفت: با راه اندازی کمیته های مختلف برای جذب سرمایه گذار عامل موثری در رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و نیز اختصاص رتبه نخست استان در اعطای تسهیلات بانکی نشان از اهمیت به تولیدکنندگان وجذب سرمایه برای توسعه زیرساخت های  صنعتی وتولیدی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: