پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۳:۰۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
رئیس هیئت ورزش ‌های همگانی شیراز از راهیابی 3 تیم کمیته بازی های فکری این هیئت به المپیاد جهانی رباتیک هندوستان (WRO)خبر داد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی شه‌ دوست رئیس هیئت ورزش‌ های همگانی شیراز گفت: ازمجموع 14 تیم راه یافته به مسابقات از کشور جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان شیرازی با  3 تیم دانش آموزی به این المپیاد جهانی اعزام می ‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترین رویداد رباتیکی دانش ‌آموزی است که بیش از 90 کشور در این مسابقات حضور دارند، ادامه داد: براساس قوانین این مسابقات، دانش ‌آموزان سراسر دنیا با ابزار EV3 لگوی آموزشی ربات ‌های خود را طراحی کرده و می ‌سازند و آماده رقابت با همدیگر می ‌شوند.

شه دوست افزود: بیش از 20 درصد شرکت کنندگان کشور در این عرصه بین ‌المللی را نوجوانان و جوانان شیرازی تشکیل می ‌دهند نشانه وجود زمینه ‌های اندیشه خلاق در شهر مقدس شیراز است.
وی خاطر نشان کرد: تیم ‌های کمیته بازی ‌های فکری هیئت ورزش ‌های همگانی شهرستان شیراز، آذر ماه به دهلی ‌نو پایتخت کشور هندوستان اعزام و با تیم هایی بیش از 90 کشور دنیا به رقابت می ‌پردازند.

وی تصریح کرد: مسابقات دانش‌آموزی المپیاد جهانی رباتیک (WRO) همه ساله برگزار و هر سال یکی از کشورهای برگزار کننده آن است.
وی گفت: مسابقات امسال WRO در ماه نوامبر آذر ماه در کشور هندوستان برگزار می‌شود و کشورهایی که نمایندگی لگو در آن فعالیت دارد و کلاس‌های آموزشی لگو برگزار و نماینده‌های منتخب خود را به این مسابقات اعزام می‌کنند.

سید پرشان معینی اردکانی، سید استز قریشی نژاد، محمد درخشنده گلپایگان، سینا کیارش، آرشام هاشمی زاده، عرشیا عربی، اشکان طاهری، علی رودکی، ایلیا اجاقی با مربیگری امیر تهور در مسابقات حاضر می‌ شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: