کد خبر: ۹۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
فرمانده سپاه اقلید:
مراسم یادواره شهدای حسین آباد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، مسئولین شهرستان ، خانواده های معظم شهید و عموم مردم در حسینیه امام خمینی(ره) محله حسین آباد اقلید برگزار شد

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید؛مراسم یادواره شهدای حسین آباد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، مسئولین شهرستان ، خانواده های معظم شهید و عموم مردم در حسینیه امام خمینی(ره) محله حسین آباد اقلید برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه اقلید ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج در سخنانی گفت:

امثال شهداء که این محفل به  نام آنهاست برای دفاع از انقلاب همانند سید و مولای ما امام حسین(ع) و یارانش در عرصه مقابله با ظلم و ستم ترسی نداشتند از اینکه جانشان را از دست بدهند رفتند و در عرصه دفاع وارد شدند.

انقلاب ما انقلابی نبود فقط برای خاک باشد، برای حفظ دین و احیاء دین، برای زنده شدن راه حسین است تا ملت بتوانند آزادانه در سوگ ابا عبدالله عزاداری کنند. و استمرا این راه اربعین 20میلیونی را رقم زد و به قول برخی دوستان ارتش 20میلیونی روح الله اینجا اتفاق افتاد و این راه و هدف شهداست.

 ایشان در ادامه افزودند:شهدا در نجواهای شبانه و سنگرها به غیر از دعا برای حفظ اسلام و امام و برای زیارت کربلا  چه شعارهایی داشتند؟ دعا کردند که راه کربلا باز بشود و به زیارت بروند و میلیونها نفر با پای پیاده و با عشق و اردتی که به سید الشهداء دارند این مسیر طولانی نجف تا کربلا را از شهرهای مختلف می پیمایند.

فرمانده سپاه اقلید خاطر نشان کرد: چه اتفاقی افتاده؟ این ها همه تحلیل دارد ،دانش اموزان و دانشجویان باید بدانند  که اگر امروز دریک فضای آرام و امن به درس خواندن و تفریح و .... می پردازند این ها همه به برکت خون شهداست که با تاسی از سید الشهداء پا در عرصه دفاع گذاشتند و مانند ایشان از جان خود گذشتند

زارعی در پایان تصریح کرد: بر من و شما واجب است که قدر دان این موقعیت و فرصت باشیم و خدا را شکر کنیم و ببوسیم دست پدر و مادر شهداء را که چنین فرزندانی تربیت کردند و راه و هدف را درست انتخاب کردند، رفتند تا من و شما در امنیت کامل باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: