دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
شیراز؛
فراخوان نخستین همایش ادبی در شهرستان لارستان اعلام شد.
 به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، کاظم رحیمی نژاد دبیر نخستین همایش ادبی جنوب فارس گفت: این همایش به مناسبت هفته پژوهش و بزرگداشت صحبت لاری شاعر لارستانی در دی ماه امسال برگزار می شود.
رحیمی نژاد افزود: برگزاری نشست های ادبی، شعرخوانی شاعران جنوب فارس و جلسه سخنرانی و بحث و بررسی تخصصی از جمله برنامه های این همایش است.
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار  خود را در زمینه های شعر و نثر، داستان های بلند و کوتاه، خلاقیت ادبی مانند قطعه ادبی و طرح های خلاقانه برای ارائه درس های ادبیات فارس و نقد ادبی شامل نقد کتاب های درسی و غیر درسی را تا 20 آذرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

او بیان کرد: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در مدارس جنوب فارس می توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش به نشانی لار شهرجدید 30 متری بهداشت پژوهش سرای دانش آموزی لارستان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 52251925 و 52248030 تماس بگیرند.
دبیر نخستین همایش ادبی جنوب فارس تصریح کرد: آثار برگزیده پس از انتشار در سایت ها و نشریات محلی و اعطای جوایز به برترین ها، به جشنواره جوان خوارزمی ارسال می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: