دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۷:۳۹
کد خبر: ۹۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
توسط بسیج سازندگی فارس صورت گرفت
مسؤول بسیج سازندگی فارس گفت: بیش از 10 طرح عمرانی با اعتباری افزون‌بر 2.5 میلیارد تومان در فارس از سوی بسیج سازندگی این استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، سرهنگ پاسدار عبدالحمید اسماعیلی در حاشیه بهره‌برداری از 13 غرفه محصولات اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک به ساخت، مرمت و بازسازی طرح‌های عمرانی در مناطق محروم، احداث دو گلزار شهدا در سپیدان، توجه به مناطق روستایی و کم‌برخوردار و دیگر زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی ازجمله فعالیت‌های بسیج سازندگی فارس است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سازمان خدمت‌رسان است و در طول سال فعالیت‌های اقتصادی چشمگیری انجام می‌دهد، افزود: ارائه بیش از 18 میلیارد تومان تسهیلات بانکی توسط بانک مهر اقتصاد، عرضه محصولات تولیدی در قالب 37 غرفه، پرداخت وام تا سقف 30 میلیون تومان به تولیدکنندگان از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی است.

مسؤول بسیج سازندگی فارس خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی از 200 تا 500 میلیون تومان در کشور که ارائه این تسهیلات در استان فارس نیز آغاز خواهد شد، پیوند صادرکنندگان و تولیدکنندگان را در دستور کار خود دارد.

اسماعیلی تصریح کرد: برپایی همایش تولیدکنندگان و تجلیل از جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هفتم آذرماه جاری به مناسبت هفته بسیج در شیراز صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: حمایت و پشتیبانی از صادر و واردکنندگان و نیز ارائه خدمات به قشر مولد موردتوجه بسیج سازندگی است که از تمام توان و ظرفیت خود برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: