دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۹:۱۰
کد خبر: ۹۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
محمدعلی شیبانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا گفت: 12 میلیارد و 550 میلیون ریال برای اجرای 150 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اختصاص یافته است.

 به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری ایرنا،سرهنگ محمدعلی شیبانی  در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بیان داشت:تحقق طرح های اقتصاد کوچک مقاومتی؛ رویش باورهایی بزرگ از جنس خودکفایی و استقلال خانواده ها را به همراه دارد و آغاز حرکتی در راهی است که به از بین بردن موانع و معضلات اقتصادی کشور می انجامد و نقشه راه روشن و آینده ساز برای دستیابی به رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت را به همراه دارد.
وی اضافه کرد : طرح های اقتصادی شامل طرح های پرورش قارچ های خوراکی،پرورش ماکیان، اصلاح باغ، تولید عسل، صنایع تبدیلی، و پرورش دام و طیور است .
شیبانی با بیان این که ما می‌توانیم با دنبال‌کردن همین سیاستِ اقتصاد مقاومتی به‌معنای علمی مسئله و اقدام عملی موضوع، کشور را مصونیت‌سازی کنیم گفت : باید در مقابل تحریم به خود نلرزیم.
وی ادامه داد:در سال گذشته بیش از 150 طرح با اشتغالزایی 200 نفر به انجام رسانده ایم و برای سال جاری در شهرستان فسا بیش از 500 نفر با 500 طرح متقاضی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی هستند که در صورت حمایت زمینه اشتغال 1500 نفر در شهرستان فسا مهیا می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با 28 صفر در شهرستان فسا برگزار می شود.
شیبانی ابراز داشت: شهرستان فسا دوشنبه سالروز وفات حضرت محمد (ص ) میزبان وجود معطر تعداد چهار شهید از شهدای گمنام سال‌های دفاع مقدس خواهد بود.
وی با اشاره به درخواست‌های مکرر از چند نقطه از شهرستان فسا مبنی بر پذیرش و خاکسپاری شهدای گمنام، اظهار کرد: با توجه به بازدیدها و جانمایی‌های صورت گرفته و به لحاظ برخورداری از جمیع شرایط، پیکر مطهر چهارشهید گمنام دفاع مقدس پس از برگزاری آیین باشکوه وداع و تشییع در دانشگاه علوم پزشکی فسا و میانشهر به خاک سپرده می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: