کد خبر: ۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس
مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس گفت: به مناسبت هفته بسیج، بیش از یکهزار طرح اقتصاد مقاومتی در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش «بیکافارس»  به نقل از تسنیم؛ سرهنگ عبدالحمید اسماعیلی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در چند ماهه اخیر، به منظور اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی 180 میلیارد ریال  تسهیلات در بین متقاضیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی یک سازمان خدمت‌رسان است و کارهای متفاوتی در طول سال انجام‌ می‌دهد افزود: در هفته بسیج نیز  نمایشگاه‌های مختلف محصولات اقتصاد مقاومتی در قالب 37 غرفه به نمایش گذاشته شده و در آن استفاده کنندگان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه‌گری و دلالی در معرض دید و فروش عموم مردم قرار داده‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: در همین راستا و به مناسبت هفته بسیج از طلایه‌داران حوزه اقتصاد مقاومتی که تلاش جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی داشته‌اند تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس خاطرنشان کرد: امروز در بخش تسهیلات اقتصاد مقاومتی، این سازمان از تسهیلات خرد 30 میلیون تومانی عبور کرده و وارد مرحله جدید شده که از جمله آن مشاروه‌های مالی و خرید مواد اولیه صنعتگران  است.

وی از آغاز پرداخت تسهیلات 200 تا 500 میلیون تومانی در راستای طرح‌های بزرگ اقتصاد مقاومتی در استان فارس خبرداد و گفت: این تسهیلات به افرادی که شاخص‌های تولید و اشتغال پایدار داشته باشند پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس همچنین به پیوند صادر کننده و تولید کنننده به عنوان یکی از اصول مهم طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز روز هفتم آذرماه همایش صادرکنندگان و تولیدکنندگان به همراه  تجلیل از جهادگران اقتصاد مقاومتی در تالار امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.

اسماعیلی گفت: خواسته ما از مسئولان این است که، در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی به یک اتحاد و انسجام برسند تا بتوانیم خدمات مناسب و بیشتری را برای اشتغالزایی به آحاد مردم داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: