گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
بسیج دانش آموزی زرقان
پنج شنبه 4 آذر جمعی از مردم شهر زرقان به همراه مسئولین شهر با حضور بر مزار شهدا یاد و خاطره دلاورمردان آسمانی ایران اسلامی را گرامی داشتند.

عصر پنج شنبه 4 آذر ماه جمعی از مردم شهر زرقان به همراه مسئولین شهر با حضور بر مزار شهدا یاد و خاطره دلاورمردان آسمانی ایران اسلامی را گرامی داشتند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج زرقان سرگرد مجيد عليپور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدایی است که در راه دفاع از انقلاب هستی و جان خود را فدا کردند.

سرگرد مجید علي پور با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستند، گفت: الگوگیری از شهدا مسیر هدایت را برای جوانان و آیندگان روشن می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا جعفري با اشاره به اینکه شهدا با گذشت از جان و مال خود درس بزرگ ایثار و گذشت را به ما دادند٬ افزود: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یک رسالت اساسی است و باید در این زمینه مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه ای داشته باشند وبه نسل جدیدانتقال دهند.

حجت الاسلام والمسلمين محمدهادی رباني شيرازي گفت:درآغاز انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)با جمعیت ۳۵میلیونی ایران دستور تشکیل بسیج ۲۰میلیونی را صادر فرمودند و ما امروز شاهد این موفقیت بزرگ هستیم .
وی افزود: زیارت اربعین بزرگترین و با شکوه‌ترین تجمع دینی در جهان توصیف شده و آمده است و علاوه بر این اربعین در شرایط امنیتی خطرناک و با وجود تروریسم و خطر انفجار در هر لحظه هرساله با شکوه تر وبهتر برگزار می شود و آنها با این اقدام به جهان پیام می فرستند.

حجت الاسلام والمسلمين رباني شيرازي افزود:آمريكا از سال۵۷ حتي يك بار هم نتوانسته در جای از دنيا اعلام كند كه در مقابل ملت ايران پيروز شده و این رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا را حتی خودشادن قبول ندارند و از آغاز تا کنون با اعتراض و مخالفت،تظاهرات خیابانی مردم آمریکا مواجه است.
وي خاطرنشان كرد: آمریکا روزی کره زمین را دهکده ای کوچک میشمرد و خود را رئیس و مالک این دهکده میدانست اما این ایستادگی مردم شرف ایران و مقاومت بسیج بیست میلیونی مردمی بوده که آمریکا را این چنین به چشم جهانیان خار و ذلیل وکوچک کرده است.

در این آئین معنوی مردم و مسئولین شهر زرقان با قرائت فاتحه و عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا عهد و پیمانی دوباره با این خاکیان افلاکی بستند.



224224/117

نام:
ایمیل:
* نظر: