گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
در آئینی با حضور مسؤولان محلی و دانش آموزان بسیجی لارستان قبور مطهر شهدای این شهرستان گل‌باران شد

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی از لارستان، عصر روز پنج شنبه در آئینی با حضور حجت‌الاسلام مختار موسوی امام‌جمعه، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرگرد امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، بسیجیان، پاسداران، رزمندگان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسؤولان ادارات و اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی لارستان قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهرستان غبارروبی شد.

در این آیین، فرمانده سپاه ناحیه لارستان با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر و تبریک هفته بسیج، با ابراز خرسندی از حضور نوجوانان و جوانان بین قشر عظیم بسیج، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در آن زمان به شکلی مدبرانه و با بصیرت آینده‌نگری کردند و نیروهای انقلاب را در گهواره‌ها می‌دیدند.

جاهدی بابیان اینکه نوجوانان بسیجی نسل حاضر بدون آنکه دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه 78 یا حتی فتنه 88 را درک کرده باشند عاشقانه وفادار به آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند، افزود: بزرگ‌ترین پشتوانه حفظ نظام و انقلاب، حمایت‌های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای مدعی مانند آمریکا میزان مشارکت مردم در انتخابات حداکثر 44 درصد است و فقط به ارتش و ساختارهای منظم خود امیدوارند، تصریح کرد: حضرت امام(ره) با اتکا به اقشار مختلف مردم که همگی آن‌ها در اندیشه و تفکر بسیج رشد کرده بودند، می‌دید و انقلاب اسلامی با اندیشه بسیج به پیشرفت‌های بزرگی دست‌ یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان از بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در گردهمایی بزرگ بسیجیان صبح روز جمعه در مسجد جامع شهر لار دعوت کرد.

غبارروبی قبور مطهر شهدا در لارستان

غبارروبی قبور مطهر شهدا در لارستان

غبارروبی قبور مطهر شهدا در لارستان

غبارروبی قبور مطهر شهدا در لارستان

غبارروبی قبور مطهر شهدا در لارستان


انتهای خبر: 224224/145

نام:
ایمیل:
* نظر: