کد خبر: ۹۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
در مصلای نمازجمعه صورت گرفت:
تجمع بزرگ مدافعان حرم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور پرشور بسیجیان اقلید در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد

تجمع بزرگ مدافعان حرم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور پرشور بسیجیان اقلید در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، تجمع بزرگ مدافعان حرم و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور پرشور بسیجیان این شهرستان و همراهی مسئولان شهرستانی در مصلای نماز جمعه اقلید برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید در این آیین با تبریک هفته بسیج به اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه هفته بسیج در سه سطح پایگاهی، حوزه‌ای و ناحیه‌ای در این شهرستان اشاره کرد و از شعار امسال این هفته با عنوان «بسیج، انقلابی و خدمت‌گزار» سخن گفت.

موسی زارعی با تقدیر از حضور پرشور بسیجیان در تجمع بزرگ مدافعان حرم باوجود شرایط آب و هوایی نامساعد، غیرت و صلابت همیشگی بسیج را مایه افتخار خواند و بر تداوم حرکت‌های انقلابی و ارتقای روحیه جهادی بسیجیان تأکید کرد..

لازم به ذکر است، سخنرانی، مداحی، سردادن شعارهای انقلابی و حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه از ویژه‌برنامه‌های تجمع بزرگ مدافعان حرم در اقلید بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: