کد خبر: ۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
نماینده مردم اقلید در مجلس:
: نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، بسیج را بسیج نماد وحدت و نمونه عینی قدرت توده مردم خواند و گفت: اگر بسیج نبود ایران باعزت و قدرت امروز وجود نداشت

: نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، بسیج را بسیج نماد وحدت و نمونه عینی قدرت توده مردم خواند و گفت: اگر بسیج نبود ایران باعزت و قدرت امروز وجود نداشت..

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، سید حسین افضلی ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان با عنوان «مدافعان حرم» که با شرکت پرشور بسیجیان و همراهی مسؤولان شهرستانی در مصلای نماز جمعه اقلید برگزار شد هفته بسیج را گرامی و اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که نهال آن به دست مبارک امام(ره) کاشته و با خون شهدا آبیاری شد و با پایمردی جانبازان و ایثارگران رشد کرد و با هدایت مقام معظم رهبری به ثمر رسید.

 

وی بسیج را سازمانی مردمی، فراگیر، منعطف و گسترده در تابعیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحت امر ولی‌امر مسلمین و فرمانده کل قوا به‌منظور جذب، آموزش، سازمان‌دهی، حفظ، انسجام، تجهیز و به‌کارگیری آحاد مردم در عرصه‌های مختلف موردنیاز کشور ازجمله نظامی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در راستای دفاع همه‌جانبه از منافع و ارزش‌های ملی و مذهبی خواند.

 

افضلی از دامنه و گستردگی وظایف بسیج و عملکرد این نهاد در زمان‌های مختلف و عرصه‌های متعدد سخن گفت و با اشاره به مشکلات بسیاری که کشور در ابتدای انقلاب با آن روبه‌رو بود تصریح کرد: اگر بسیج نبود ایران به شکل کنونی امروز موجودیت نداشت.

 

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی بسیج را ضامن پیروزی همه‌جانبه ایران و عامل ثبات و استقلال کشور خواند و بیان داشت: بسیج سازمان مقدسی از دل مردم، با امکانات آن‌ها و برای خدمت به امورشان است.

 

وی بابیان اینکه بسیج مایه آرامش مردم است، مردمی بودن و حرکت و تکیه‌بر باور و اعتقاد دینی، عدم وابستگی حزبی و جناحی و تلاش برای انجام‌وظیفه و عمل به تکلیف را از عوامل مهم ماندگاری آن عنوان کرد و گفت: بسیج مصرف موردی ندارد بلکه با توجه به شرایط و نیاز جامعه حرکت می‌کند همان‌گونه که زمانی در میدان جنگ، سپس در سازندگی و اکنون نیز در عرصه‌های مختلف به‌ویژه حوزه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی می‌کوشد.

 

افضلی بسیج را عصاره خوبی‌ها خواند و بابیان اینکه سازگاری شیوه عملکرد بسیج با فطرت پاک انسان‌ها عامل دیگر ماندگاری این نهاد است تصریح کرد: بسیج نماد وحدت و نمونه عینی قدرت توده مردم است.

 

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... بر لزوم حرکت مؤثر اندیشمندان و صاحب‌نظران کشور در راستای بسط و گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور تأکید کرد و عنوان داشت: دست تک‌تک بسیجیان را می‌بوسم.

در پایان مراسم تجلیل از  بسیجیان مدافع حرم صورت گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: