کد خبر: ۹۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
امام‌ جمعه اقلید:
امام‌ جمعه اقلید، بسیج را بدنه فعال و پویای کشور متشکل از اقشار مختلف مردم خواند که تنها به‌ نام و پرونده کارکنان محدود نیستند، بلکه با تفکری جهادی و انقلابی در تکاپوی خدمت‌رسانی هستند

امام‌ جمعه اقلید، بسیج را بدنه فعال و پویای کشور متشکل از اقشار مختلف مردم خواند که تنها به‌ نام و پرونده کارکنان محدود نیستند، بلکه با تفکری جهادی و انقلابی در تکاپوی خدمت‌رسانی هستند.

 

 به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهاد مقدسی است که در حوزه کاری خود بدون توجه به مرز جغرافیایی، قومی، نژادی، جنسیت، وضعیت سنی و... در راستای خدمت به خلق خدا می‌کوشد.

وی، بسیج را بدنه فعال جامعه و متشکل از اقشار مختلف خواند و عنوان کرد: بسیج نماد قدرت و عزت متکی به خداوند متعال و عموم مردم است.

امام‌ جمعه اقلید از مردمی بودن، بصیرت، اتحاد، ایمان بسیج و پاسداری این نهاد از حیثیت و شرافت جامعه و ارزش‌های دینی و انقلابی کشور سخن گفت و بیان داشت: بسیجی تنها به‌ نام و پرونده کارکنانی محدود نیست بلکه با تفکری جهادی و انقلابی در تکاپوی خدمت‌رسانی است.

طالبی در ادامه به دهه وقف اشاره کرد و عنوان داشت: وقف سنت قرآن، پیامبر و اهل‌بیت (ع) و سند ماندگاری است که خاموشی ندارد.

خطیب جمعه اقلید به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان مبنی بر اینکه راه نجات کشور از تحریم و بن‌بست‌ها، پیگیری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، اشاره کرد و با طرح سؤالاتی مانند آیا مشکل بیکاری به‌ویژه برای قشر تحصیل‌کرده کشور حل‌شده، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال شدند، بانک‌ها نسبت به وام به مشتریان با سود آیا مشکل بیکاری به‌ویژه برای قشر تحصیل‌کرده کشور حل‌شده، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال شدند، عملکرد بانک‌ها نسبت به وام به مشتریان تغییر و اصلاح شد، تورم و گرانی حل شد، دولت به نظر کارشناسان اقتصادی توجه کرده، بخش خصوصی مورد حمایت قرار گرفت و... گفت: هرزمانی که به این پرسش‌ها پاسخ داده شود مشخص می‌شود که اقتصاد مقاومتی در حال رونق است.

امام‌ جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود به بخش‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان کشور در مواردی مانند حماسه 9 دی، فتنه 88، برجام و ... اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: