سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۲:۱۱
کد خبر: ۹۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفت :
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به تهیه مستند از اختراعات و تولیدات تجاری سازی شده در کارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس نمود .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، تیم مستند ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مراجعه با سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس اقدام به تهیه مستند از اختراعات و تولیدات تجاری سازی شده توسط کارگاه اقتصاد مقاومتی این مرکز نمود .

کارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج علمی استان فارس یکی از موفق ترین مراکز ارتباط دهنده علم و صنعت می باشد که علاوه بر درک صحیح از نیازهای صنعتی جامعه ، اقدام به اختراع محصولات مختلف می نماید و پس از کسب مجوزهای لازم و سنجش کارآیی محصولات ، اقدام به تجاری سازی کردن محصولات می نماید .

دراین مرکز در حال حاضر حدود 6 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند که محصولات ارائه شده در این کارگاه ، علاوه بر اشتغالزیی به صورت مستقیم ، زمینه ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده است و با توجه به کیفیت محصولات ، علاوه بر استقبال داخلی، ماهانه تعداد زیادی از آن به کشورهایی از قبیل عراق و افغانستان صادر می شود .

شایان ذکر است مستند تهیه شده قرار است در شبکه دو سیما و قبل از اخبار 30/20 بر روی آنتن برود .

نام:
ایمیل:
* نظر: