شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۴:۱۲
کد خبر: ۹۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
مدیر پژوهش‌سرای شهید شهریاری خبر داد:
دانش آموزان نی ریزی با شرکت در ایده شو اصفهان توانایی خود را به رخ رقیبان کشیدند.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از شیرازه ، پس از درخشش دانش آموزان نی ریز در ایده شو اصفهان، مراسم تجلیل از آنها در محل پژوهش‌سرای شهید شهریاری نی ریز برگزار شد.

نورالهی مدیر پژوهش‌سرای شهید شهریاری اظهار داشت: در طول تابستان گذشته در این مرکز کارگاهی تحت عنوان نخبه پروری برگزار شد که مورد استقبال مدارس قرار گرفت وطی برگزاری این دوره تعداد6 نفراز دانش‌آموزان دختراین مرکز توانستند در بیست و دومین ایده شو که دردانشگاه صنعتی اصفهان با حضور 300 نفر برگزار شد، درجمع نفرات برتر قرار گیرند.

وی ادامه داد: در ایده شو اصفهان زهرا پاکنژاد موفق شد به فینال راه یابدوبا ایده هندزفری هوشمند مقام پنجم را از آن خود کند.
 

نورالهی افزود: لیلا پورزین العابدین سرپرستی گروه دانش آموزان نی ریزی را به عهده داشته و طهورا طهماسبی در رشته خطوط درخشنده امنیت جاده‌ای ،حمیده محمدی‌سادات دررشته پوشش نسوز مگنت‌دار در برابر حرارت مستقیم بدنه بخاری ، فاطمه‌سادات حسین‌نژاددررشته بخیه f.c، فائزه نظری دررشته لباس زیپ‌دار پزشکی- ارجاع داده شده به تیم تخصص پزشکی کوثر و نقیبی دررشته آسانسور ضد سقوط- ارجاع داده شده به تیم تخصصی مکانیک توانسته اند به موفقیت های قابل دست یابند.

وی در خصوص ماهیت اینگونه برنامه ها گفت: ایده شو برنامه‌ای است که به افراد این فرصت را می‌دهد که بدون در نظر گرفتن سن و تخصص، با بیان ایده خود در بازه زمانی ۳ دقیقه بتوانند ایده‌‌اشان را از لحاظ عامه‌ پسند بودن برای حضار و  قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار به داوری بگذارند و در کنار دوستان خود با ایده‌های نو دیگران آشنا و شبکه‌ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند.

گفتنی است :محمد رضا اشکبوسی نخبه نی ریزی برنامه ریز این دوره از رقابت ها و پایه ریز حضور دانش آموزان نی ریزی در این ایده شو که در اصفهان برگزار شد، می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: