جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۰:۰۹
کد خبر: ۹۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
مهدی افخم
دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی استهبان گفت: با هدف شناسایی ایده های تازه، معرفی شیوه های نوین کسب و کار و همزمان با هفته پژوهش رویداد بزرگ کارآفرینی استارت آپ در استهبان برگزار می شود.

 به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از ایرنا ،مهدی افخم افزود: با هدف آشنایی با شیوه های نوین کسب و کار، کارآفرینی موفق و بازاریابی همایش استارت آپ در استهبان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رویداد با این حجم گسترده برای اولین بار است که در سطح استان فارس اجرا می شود، چرا که گستره برگزاری آن همه جانبه و یا به عبارت بهتر دربردارنده همه ایده ها و نظرات است.
افخم بیان داشت: شرکت در این رویداد سه روزه که در تاریخ های 24 و 25 و 26 آذر همزمان با هفته پژوهش صورت می پذیرد رایگان است.
وی ادامه داد:علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://swestahban.ir/ مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: حضور موفق در هر حرفه ای مستلزم داشتن سه عامل ایده مناسب، تخصص کافی و سرمایه است و چنانچه یکی از این سه عامل رعایت نشود، نتیجه دلخواه عاید نخواهد شد و شرکت در این برنامه می تواند زمینه ساز آشنایی هر چه بیشتر ایده پردازان و کارآفرینان با شیوه های نوین کارآفرینی شود.
این مسئول افزود: شرکت در این رویداد محدودیت سنی ندارد و مدرک تحصیلی نیز ملاک نیست، چرا که اعتقاد داریم داشتن ایده های مناسب ذهنی، مختص قشر خاصی نیست.
افخم بیان کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد علاوه بر شناسایی استعدادهای جوان، نهادینه کردن همایش های تخصصی حرفه ای در سطح شهرستان است.
وی افزود: این برنامه با مشارکت تقریبا اکثر نهادها و سازمان های شهرستان و حضور کارآفرینان موفق، ایده پردازان و کارشناسان صورت می پذیرد لذا حمایت همه جانبه شهروندان از این رویداد را خواهانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: