کد خبر: ۹۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
در حسینیه جوانان اقلید صورت گرفت:
یادواره شهدای محله بخشداری اقلید با حضور دبیر ستاد سیره شهدای قم در حسینیه جوانان این شهر برگزار شد..

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید ، یادواره شهدای محله بخشداری این شهرستان با حضور دبیر ستاد سیره شهدای قم، امام‌جمعه اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، برخی از مسؤولان شهرستانی، بسیجیان و پیشکسوتان بسیجی، جانبازان و ایثارگران، خانواده شهدا و مردم شهیدپرور اقلید در حسینیه جوانان این شهر برگزار شد.

 

در ابتدای این آیین جانشین فرمانده سپاه اقلید با تسلیت شهادت امام رضا(ع)، یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای محله بخشداری اقلید را گرامی داشت و گفت: امنیت، آسایش و راحتی امروز جامعه را مدیون ایثار شهدا و رزمندگان اسلام هستیم.

 

سرهنگ پاسدار مهدی صالحی با اشاره به تلاش همیشگی دشمنان برای ضربه به اسلام و انقلاب تصریح کرد: ما به شهدا مدیون هستیم و باید در راستای دفاع و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و اهداف والای شهدا بکوشیم.

 

در ادامه این مراسم دبیر ستاد سیره شهدای قم اظهار داشت: شهدا با اعمال و رفتار خود آیات واقعی حیات را معنا کردند.

 

حجت‌الاسلام رضا آبیاری عنوان کرد: محبوبیت و زنده ماندن نام و یاد شهدا بعد از شهادت تنها سعادتی نیست که نصیب آنها شده است بلکه با از خودگذشتگی و انجام تکلیف، حیات ابدی و رضایت الهی را کسب کردند.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز نیز جامعه نیاز به انسان‌های وارسته و ایثارگر دارد ازاین‌رو خانواده‌ها باید طوری فرزندان را تربیت کنند که برای دفاع از اسلام و قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان‌ گذشته باشند.

 

لازم به ذکر است، یادواره شهدای محله بخشداری اقلید به همت پایگاه مقاومت سیدالشهدا(ع) و نیز پایگاه مقاومت هاجر و با همکاری هیأت امنای حسینیه جوانان و حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در حسینیه جوانان این شهر برگزار شد که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز و با مداحی، سخنرانی، روایت خاطرات دوران جنگ و تجلیل از خانواده شهدای این محله ادامه یافته و با برپایی سفره نذری به پایان رسید.

 

در یادواره شهدای محله بخشداری اقلید یاد و خاطره شهیدان محمود اسلمی، سید حسین میمندی، سید عبدالله موسوی، عزیزالله پیروزبخت، احمدعلی نسایی، رسول فتح‌اللهی، محمدعلی گرامی، حمیدرضا مهدوی، منصور قاسم‌زاده، ابوالفضل عسگری، سید محسن طباطبایی، ثانی متواری، داراب پناهی و محمدتقی تدین گرامی داشته شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: