شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۴:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
امام جمعه جهرم:
با رأی خودمان کشور را حفظ خواهیم کرد، و به دنیا می فهمانیم که این کشور اسلامی بر اراده ی مستحکم و استوار آحاد ملت قرار گرفته است.

به گزارش جهرم تبصیر، حجت الاسلام لطف اله دژکام در خطبه های  نمازجمعه جهرم ضمن عرض تبریک به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل اظهار داشت:  خداوند حضرت محمد (ص) را به پیامبری مبعوث کرد تا هرچه از جن و انس دارد شامل رحمت شوند.

خطیب جمعه جهرم با اشاره به دو انتخابات پیش رو گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، ملی و میهنی است و اگر متدین هستیم و انگیزه دینی برای ما اهمیت دارد بدانیم که از نظر دینی حضور در انتخابات واجب است.

دژکام در ادامه افزود: با رأی خودمان کشور را حفظ خواهیم کرد، و به دنیا می فهمانیم که این کشور اسلامی بر اراده ی مستحکم و استوار تک تک آحاد ملت قرار گرفته است.

امام جمعه جهرم با تأکید بر وجوب حضور در انتخابات تصریح کرد: امروز کشورهای مستکبر به دنبال این هستند که پایه مردمی نظام متزلزل شود و آن هنگام بر سر کشور فرو بریزند، بنابراین حضور در انتخابات از حیث حفظ نظام واجب است.

وی خطاب به نمازگزاران بیان کرد:  وظیفه ما این است که با زبان خوب افراد را به حضور در انتخابات ترغیب کنیم تا با حضور حداکثری، حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت مسائل امنیتی گفت: آرامش در انتخابات با وجود تعداد زیاد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید حفظ شود و هیچ کس با سر وصدا نمی تواند آرای صندوق های رأی را تغییر دهد چون مردم هستند که رأی می دهند.

دژکام خاطرنشان کرد: در این ایام مردم چشم و گوش نیروهای امنیتی نظام باشند مسلما دشمنان می خواهند مسئله ی امنیتی بوجود بیاید، همه  مراقبت کنند تا مسائل امنیتی حفظ شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: