يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۸:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
به مناسبت هفته مبارک بسیج
به همت تربیت بدنی و بسیج ادارات سپاه جهرم، یک دوره مسابقه‌ی والیبال باشرکت 6 تیم از ادارات مختلف جهرم در مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیر المومنین(ع) برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت تربیت بدنی و بسیج ادارات سپاه جهرم، یک دوره مسابقه‌ی والیبال باشرکت 6 تیم از ادارات مختلف جهرم در مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیر المومنین(ع) به مدت 5 روز برگزار و با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان در برنامه اختتامییه از تیمهای اول تا سوم تقدیر شد.

محمد خادمپیر مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف ورزشی به مناسبت هفته پرفروغ بسیج، اظهار داشت: این دوره از مسابقات والیبال با عنوان جام شهدای مدافع حرم و با همکاری بسیج ادارات جهرم برگزارشد.

وی ضمن تقدیر از داوران و سایر دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، افزود: در این دوره از مسابقات تیم بسیج دانشگاه علوم پزشکی به عنوان قهرمانی رسید و تیمهای بسیج نظام مهندسی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم عناوین دوم و سوم را کسب نمودند.

مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم با اشاره به استقبال خوب کارمندان بسیجی ادارات از این برنامه، تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در پایان این دوره مسابقات را از دیگر برنامه های برگزار شده در پایان این رقابتها برشمرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: