جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۴:۰۸
کد خبر: ۹۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ارسنجان :
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی، امسال بالغ بر 13/800/000/000ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب 80 پروژه تولیدی به کارآفرینان بسیجی این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، فرمانده سپاه ارسنجان و جمعی از مسئولین ادارات ضمن بازدید از چند طرح تولیدی که توسط بسیجیان این شهرستان راه اندازی شده بود از فعالیت های صورت گرفته تقدیر کردند .

محمودی ، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ارسنجان در حاشیه این بازدید با اشاره به اجرای موفق طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: به لطف خدا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی، امسال بالغ بر 13/800/000/000ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب 80 پروژه تولیدی به کارآفرینان بسیجی  این شهرستان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: راه اندازی 47 پروژه تولیدی در زمینه دام و طیور و همچنین تاسیس سه کارگاه صنایع تبدیلی با موضوع تولید رب و آب انار از جمله طرح های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ارسنجان بوده که با تلاش بسیجیان این خطه ولایتمدار، امروز شاهد ورود این بنگاه های اقتصادی به عرصه تولید هستیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ارسنجان در پایان با اشاره به راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان در یکی از روستاهای محروم ارسنجان گفت: مهم ترین پروژه در این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی طی چند ماه اخیر افتتاح شده است که در حال حاضر با سه  واحد تولیدی پرورش شتر مرغ، گلخانه و پرورش ماهی در حال فعالیت است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: