گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدیران مسئول روزنامه و خبرگزاری های شیراز در بازدید از روزنامه عصر مردم؛
مدیران مسئول روزنامه اطلاعات و خبرگزاری فارس و ایسنا شیراز در بازدید از روزنامه عصر مردم، به مناسبت 22 سالگرد انتشار این روزنامه هریک به بیان نکاتی پیرامون عرصه خبری و رسانه ای پرداخته اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، عزیزالله قهرمانی مسئول خبرگزاری فارس در شیراز ، در 22 سالگرد انتشار روزنامه عصر مردم با اشاره به اینکه روزنامه نگارها از رسالت خود خارج شده ایم و مردم را فراموش کرده ایم،گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران متاسفانه به دلیل مشکلات مالی به ادارات متوسل شده اند


وی با بیان اینکه اگر رسانه در کشور به نان تبدیل شود خیلی خطرناک است، افزود: متاسفانه رسالت را دچار سیاست زدگی کرده ایم و رسانه جناح و حزب باید تحمل کند به مردم رسانه را خانه دوم خود بدانند و باید کاری کرد که مردم به رسانه ها پناه بیاورند.


قهرمانی با بیان نگرانی از وضعیت خبرنگاری و روزنامه نگاری آینده، بیان داشت: نباید بگذاریم مردم فکر کنند روزنامه وسیله ای برای تولید نان و ثروت شده است.


وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر انتظار داریم مطالعه مردم بالاتر رود، باید محتوای عمیق تر و باکیفیت تر را در نشریات خود چاپ کرد.


توقع مخاطب از این روزنامه ارائه مطالب پرمحتوا یا سرنوشت ساز


علی محمد پشوتن دبیر سرویس خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت های خود در این روزنامه، گفت: آموزه های علمی بسیاری که در کنار بزرگان ادب و هنر در این موسسه مطبوعاتی آموخته ام بسیار در موفقیت های رسانه ای خود تاثیر به سزایی داشته است.


وی در عین حال با اشاره به ظرفیت مناسب این روزنامه در سایر حوزه ها، افزود: توقع مخاطب از این روزنامه ارائه مطالب پرمحتوا یا سرنوشت ساز در سایر حوزه ها می‌باشد.



خبرنگاران به عنوان پیشانی یک رسانه در سطح علمی، اجتماعی و فرهنگی باید نمونه بارز و الگوی فعالان رسانه ای باشد


محمد مهدی نعمتی سرپرست روزنامه اطلاعات در استان فارس نیز به پیشینه همکاری اش با این روزنامه در ایام نخستین انتشار اشاره کرد و وگفت: با وجود صبغه فرهنگی و آموزشی مدیرمسئول این روزنامه در سطوح مختلف آموزش نیروی انسانی در حوزه رسانه و همچنین ارائه مطالب از فرهیختگان بسیار کارنامه درخشانی دارد.



وی با بیان اینکه که هم اکنون روزنامه ها در دوحوزه کمی و کیفی ارتقای مقامی داشته اند، بیان داشت: البته شایسته است با برنامه ریزی مناسب و منجسم از برخی آسیب ها در حوزه رسانه پیشگیری شود.


سرپرست روزنامه اطلاعات در فارس، کاهش سطح علمی برخی فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران را از جمله مشکلات عنوان کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان پیشانی یک روزنامه یا رسانه در سطح علمی، اجتماعی و فرهنگی باید نمونه بارز و الگوی فعالان رسانه ای باشد، از این رو ارتقای جایگاه علمی، فرهنگی فعالان عرصه رسانه هم اکنون دغدغه اصحاب و فعالان عرصه رسانه می‌باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: