کد خبر: ۹۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
در دانشگاه فرهنگیان اقلید صورت گرفت:
با برپایی ایستگاه صلواتی واکس در دانشگاه فرهنگیان اقلید، مسؤولان این شهرستان در احترام و بزرگداشت مقام و جایگاه دانشجویان، اقدام به واکس‌زدن کفش آنان کردند


به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همایش بزرگداشت روز دانشجو با حضور فرماندار، رؤسای شورای شهر، دانشگاه فرهنگیان و حوزه علمیه، مسؤول بسیج دانشجویی، معاون آموزشی و چند‌تن از کارشناسان آموزش‌ و پرورش و اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این شهرستان در نمازخانه این مرکز صورت گرفت درحرکتی نمادین و باهدف احترام به مقام و جایگاه دانشجو در روزی که به‌نام آن‌ها نام‌گذاری شده، اقدام به واکس‌زدن کفش دانشجویان کردند..

مسؤول بسیج دانشجویی اقلید در حاشیه برگزاری این همایش روز دانشجو را گرامی داشت و عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و جشن‌های بزرگداشت روز دانشجو، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار شورای مرکزی مدیریت خواهران بسیج دانشجویی با معلولان بهزیستی، همایش‌های ویژه این روز در تمام مراکز آموزش عالی سطح شهرستان و... ازجمله برنامه‌های بسیج دانشجویی اقلید در این روز بوده است..

رحمان قزل‌بیگلو از نقش به‌سزای دانشجویان در امروز و فردای کشور سخن گفت و اظهار داشت: اقدام و تکاپوی مؤثر و انقلابی دانشجویان ضامن رشد و شکوفایی کشور است..

وی به برپایی ایستگاه صلواتی واکس و انجام این کار توسط مسؤولان اشاره و عنوان کرد: مردم ولی‌نعمت و صاحبان اصلی مملکت هستند و مسؤولان در راستای خدمت به آن‌ها از هیچ تلاشی نباید دریغ و کوتاهی کنند..

قزل‌بیگلو تصریح کرد: مسؤولان باید با زیر‌پا‌ گذاشتن هوای نفس خود و تمرکز نگاه به مردم از پایین به بالا در خدمت‌گزاری به آن‌ها بکوشند و فرمایشات بنیان‌گذار انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و به یاد داشته باشند که «مردم ولی‌نعمت ما هستند.

مسؤول بسیج دانشجویی اقلید در پایان سخنان خود بیان کرد: امروز که آسیبی به‌نام حقوق نجومی، رانت و تفکر اشرافی‌گری بلای برخی از مسؤولان کشور شده است شاید اجرای چنین برنامه‌ها و اقدامات، تلنگری بر آن‌ها باشد تا با دیدن کفش‌های جوانان غنی و فقیر به‌صورت عملی شکاف طبقاتی را احساس کرده و خدمت به مستضعفان و محرومان را هدف اصلی خود بدانند..

لازم به ذکر است، سخنرانی رئیس حوزه علمیه اقلید پیرامون هویت، رسالت و روز دانشجو، اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد جایگاه و وظایف این قشر، تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی و استکبارستیزی آنان و توجه‌ویژه به مسائل فرهنگی و... برنامه اصلی آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اقلید بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: