يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۰:۳۲
کد خبر: ۹۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
حسین محمدی گفت :
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهید رستمی شیراز، توسعه جوامع را محصول انسانهای امیدوار، فرهیخته، توانمند و مسئولیت پذیر دانست و گفت: این توسعه قبل از توجه به منابع مالی و فناوری در گرو سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی است که بخش بزرگ و اصلی این سرمایه ها را دانشجویان تشکیل می دهند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری ایرنا ،دکتر حسین محمدی در جمع استادان و دانشجویان این دانشگاه، تربیت نیروی خلاق در زمینه های مختلف را از اهدف اصلی پیش روی دانشگاهها دانست و افزود: یکی از راههای پیش روی سازمان ها برای دستیابی به نوآوری سرمایه گذاری در جهت ارتقاء توانایی کارکنانشان است چرا که در دنیای امروز نیازمند سازمان های یاد گیرنده و اثر بخش هستیم.
وی ادامه داد: یک سازمان اثربخش و یادگیرنده باید به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان توجه ویژه ای داشته باشد بطوریکه رضایت کارکنان از کار در سازمان افزایش یابد و تمام سعی و تلاش آنها تحقق اهداف سازمان باشد.
محمدی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم، ساختار صحیح سازمان، مهارت کارکنان، تکنولوژی، تفکر سیستمی، بصیرت مشترک، یادگیری گروهی، فرهنگ سازمانی عقلایی، استراتژی صحیح، تلفیق اهداف فردی و سازمانی و مدیریت اثربخش نقش بنیادین و اصلی را ایفا می کند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهید رستمی شیراز افزود: دانشجویان دارای استعدادهای درخشانی هستند اما این استعدادها در صورتی به منصه ظهور خواهد رسید که انگیزه لازم فراهم شود.
وی ادامه داد: یکی از راههای ایجاد انگیزه در دانشجویان اجرای طرح ها و ایده های نوآورانه دانشجویان در محیط های واقعی صنعتی، اقتصادی و فرهنگی است و برای آن که بتوان فضای رقابت علمی و نوآوری را در دانشگاهها گسترش داد باید پیشرفت را به اصلی ترین دغدغه دانشجویان تبدیل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: