شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۳:۳۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
نماینده ولی فقیه در جهرم گفت : پیام این جمعیت عظیم به رهبر معظم این است که ما همه در راه جهاد کبیر ایستاده ایم و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و تا آخر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش تنویر جهرم، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جهرم، با اشاره به استقبال کم نظری مردم جهرم، گفت: مردم شهید پرور جهرم به پاس بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با حضور سردار سلیمانی انجام گردید، با وجود تبلیغات اندک، غوغایی به راه انداختند که نشانه احترام به جهاد و مقاومت اسلامی است نشان دادند که از عمق جانشان از اسلام حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در جهرم افزود: پیام این جمعیت عظیم به رهبر معظم این است که ما همه در راه جهاد کبیر ایستاده ایم و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و تا آخر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

دژکام مهمترین مسئله جهان اسلام را جهاد کبیر برشمرد و تصریح کرد: اولویت اول ما جهاد کبیر و مبارزه با استکبار است و زمانی عزت و عظمت ما روزافزون میشود که در مقابل اسرائل و استکبار جهانی به ریاست امریکا بایستیم.

وی ادامه داد: آنهایی که ادعا میکنند با کوتاه آمدن در این مسیر می توان به جایی رسید نیز به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به پیروزی نهایی تنها راه مقاومت اسلامی است.

آیت اله دژکام ضمن بیان بدعهدی امریکا و تحریم های جدید اظهار داشت: امریکا تلاش های خود را برای در تنگنا قرار دادن ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌کند اما مطمئنیم تا وقتی که از رهبری اطاعت میکنیم و در مسیر اسلام قدم بر میداریم، امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.


نام:
ایمیل:
* نظر: