شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۴:۰۳
کد خبر: ۹۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
فارس
مدیر کمیته امداد بوانات گفت: امسال بالغ بر 18 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوانات پرداخت کردیم و 173 نفر از مددجویان آموزش مهارتهای اشتغالزایی را فرا گرفتند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری شیرازه ،کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوانات با اشتغالزایی و کمک به مددجویان در راستای خودکفایی مددجویان گام برمی دارد و اعطای تسهیلات ارزان قیمت خودکفایی یکی از راههای حمایت از مددجویان تا خودکفا شدن می باشد.

مسلم دمیری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: کمیته امداد  از اول سال 95 تاکنون برای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش خود بیش از 18 میلیارد ریال تسهیلاتی کم بهره جهت اشتغال آنان پرداخت کرده که این تسهیلات در غالب 112فقره وام به مددجویان تحت پوشش از محل قرض الحسنه بانکها و صندوق اشتغال امداد صورت گرفته است.

دمیری افزود: وام‌های خود اشتغالی کمیته امداد برای طرح‌های دامپروری، صنایع‌دستی، کشاورزی، خیاطی و خرید تجهیزات و  وسایل مورد نیاز کار مددجویان  و همچنین خرید تراکتور و وانت نیسان هزینه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان بوانات برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی و خودکفایی نسبت به آموزش‌های کوتاه مدت و بلند مدت مددجویان تحت پوشش اقدام کرده که تاکنون 173 نفر از مددجویان آموزش مهارت‌های اشتغالزایی را فراگرفته اند.

مدیر امداد بوانات عنوان کرد: جهت پایداری و جلوگیری از انحراف طرح ها توسط ناظرین فنی اشتغال در سال 1395تاکنون 1700بازدید صورت گرفته و مجریان طرحها را مشاوره و راهنمایی می نمایند و طرح های خودکفایی به مدت 5 سال تحت نظارت کارشناسان اشتغال و خودکفایی امداد می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: