سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۸:۵۴
کد خبر: ۹۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
امام‌جمعه اشکنان:
امام‌جمعه اشکنان گفت: حمایت از پژوهش و دستاوردهای علمی باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی باشد.

 

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس از اشکنان لامرد، حجت‌الاسلام شیخ علی صفری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بخش اشکنان با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها باید با حمایت از پژوهش‌های دانشجویی و تحقیقات بنیادی راه را برای ثبت اختراع‌های جدید جوانان و پژوهش‌گران هموار کنند.

امام‌جمعه اشکنان با اشاره به روز حقوق بشر افزود: عملکرد کشورهای مدعی حقوق بشر و قدرت‌های جهانی در قبال شعار زیبای حقوق بشر عملکردی ضعیف و در راستای حمایت از دولت‌های نقض‌کننده حقوق بشر بوده که مصداق بارز آن نیز حمایت آمریکا از تروریست‌ها و اسرائیل غاصب در منطقه خاورمیانه است.

صفری با اشاره به سابقه نقض حقوق بشر در کشور آمریکا گفت: دولت آمریکا با عنوان و شعار زیبای حقوق بشر با حمایت از تروریست‌ها و دولت‌های جعلی مانند اسرائیل بزرگ‌ترین جنایت را علیه بشریت انجام می‌دهد و تمام مدعیان دفاع از بشر در قبال این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه اشکنان با اشاره به سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله دستغیب توسط منافقان تصریح کرد: منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی یکی از چهره‌های بزرگ علمی و دینی کشور را از ملت ایران گرفتند، شخصیتی که کتاب‌ها و نوشته‌های ارزشمند او به‌عنوان مرجع بسیاری از پژوهش‌های علمی و دانشگاهی مورداستفاده محققان و پژوهش‌گران قرار گرفته است.

وی در مورد شخصیت علمی شهید دستغیب بیان داشت: شهید محراب آیت‌الله دستغیب کتاب‌ها و آثار ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشته که خوب است جوانان و دانشجویان با مطالعه نوشته‌های این معلم اخلاق راه پیشرفت و ترقی معنوی را در خود هموار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: