کد خبر: ۹۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تأکید بر بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: فتنه 88 برنامه‌ای عمیق برای خشکاندن ریشه اسلام و انقلاب اسلامی بود که با بصیرت و درایت مردم و هدایت رهبری خنثی شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، موسی زارعی در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی و برگزاری یادواره شهدای شهرستان در این روز، که با حضور امام‌جمعه، فرمانده پادگان آموزشی امام سجاد(ع)، شهردار، بخشدار مرکزی و رؤسا و مسؤولان برخی از ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران اتفاق مبارکی بود که تاریخ را تغییر داد.

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران سدی در برابر زیاده‌خواهی مستکبرانی شد که در توهم حکمرانی بر دنیا و غارت و چپاول منابع کشورهای دیگر به نفع منافع استکباری خود بودند.

 

زارعی ادامه داد: ملت غیور و انقلابی ایران با به پیروزی رساندن انقلاب علاوه‌بر دفاع از حق مسلم خود، آزادی‌خواهی را به ملت‌های دیگر نیز آموختند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید بابیان اینکه انقلاب‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاد که هیچ‌یک از آن‌ها ماندگاری و ثبات انقلاب اسلامی ایران را نداشتند و با تأکید بر اینکه امام(ره) با توکل به خداوند و به پشتیبانی ملت غیور و آزادی‌خواه ایران علیه استکبار قیام کرد و انقلاب را به پیروزی رساند گفت: امروز اگر اثر و نتیجه انقلاب اسلامی ایران در جهان نمایان است به دلیل هدف‌گذاری صحیح امام(ره) است چراکه بارها تأکید کردند پرچم اسلام باید در تمام نقاط جهان برافراشته شود.

 

زارعی فتنه 88 را برنامه‌ای عمیق و از پیش تعیین‌شده برای خشکاندن ریشه اسلام و انقلاب اسلامی خواند که عده‌ای در راستای دستیابی به منافع مادی، اعتقادی و... خود اقدام به آن کردند اما با درایت و بصیرت ملت و هدایت مقام معظم رهبری خنثی شد.

 

وی تصریح کرد: خدمت به مردم باید در صراط مستقیم باشد و صراط مستقیم چیزی نیست جز اسلام و ولایت‌فقیه، ازاین‌رو باید با بهره‌گیری از برکت وجود مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان از انحرافات جلوگیری کرده و در خدمت به نظام و مردم باشیم.

 

زارعی از اهمیت حماسه 9 دی سخن گفت و اظهار کرد: باید یاد این حماسه را با برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین گرامیداشت این روز زنده نگه داشت و مانع فراموشی آن شویم

 ایشان در پایان به برگزار کردن  یادواره شهدای شهرستان در روز 9 دی در سالن ورزشی 9 دی سپاه اقلید خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: