کد خبر: ۹۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
بسیج دانشجویی استان فارس برگزار میکند:
دبیر جشنواره فعالیت‌های برتر علمی پندار از آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره این جشنواره همزمان با سالروز دانشجو در استان فارس خبر داد.

به گزارش «بیکافارس»مرتضی نوشاد اظهار داشت: این جشنواره با محوریت فعالیت‌های برتر علمی دانشجویان بسیجی در ابعاد تشکلی و فردی دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

وی با معرفی کشاورزی، صنعت، سلامت، گردشگری و صنایع دستی، انرژی و معادن، سیستم مالی و بانکی و روستا محور پیشرفت به عنوان موضوعات در نظر گرفته شده برای این جشنواره، افزود: رویکرد سیزدهمین دوره جشنواره «پندار» در فارس اقتصاد مقاومتی و مواجهه تخصصی با مسائل کشور است.

نوشاد گفت: منظور از بخش فعالیت‌های گروهی برقراری ارتباط بین کار ویژه تشکل‌های دانشجویی بوده که همان گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری با مسائل کنونی کشور به ویژه اقتصاد مقاومتی است.

دبیر سیزدهمین جشنواره «پندار» با بیان اینکه در جشنواره سیزدهم 80 درصد آثار به فعالیت‌های تشکلی و 20 درصد به فعالیت‌های انفرادی اختصاص دارد،‌ افزود: بخش ویژه جشنواره شامل هسته برتر (هسته‌های مطالبه‌گر) است، این بخش به هسته‌هایی تعلق می‌گیرد که مسئله‌ای را در سطح شهرستان، استان و ملی تا مرحله اجرای کامل آن دنبال کرده و درنتیجه یکی از مسائل کشور حل می‌شود.

نوشاد، آخرین مهلت ارسال آثار به دیبرخانه جشنواره را پنجم بهمن‌ماه امسال عنوان کرد و گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.pendar-fars.ir  و یا به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها مراجعه کنند. دبیر خانه جشنواره با شماره تماس 09178687845و آدرس شیراز، میدان امام حسین(ع)، جنب دفتر امام جمعه، ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مدیریت علم و اقتصاد پاسخ‌گوی علاقه‌مندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: