پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۶:۵۸
کد خبر: ۹۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس خبر داد :
دکتر دهقانی رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس گفت : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه های متنوعی برای هفته پژوهش پیش بینی شده است که مهمترین این برنامه ها با حضور دکتر قدیانی ریاست سازمان بسیج علمی کشور برگزار خواهد شد .

 به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، دکتر دهقانی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس گفت : در سال اخیر برنامه ریزی های مناسبی برای هفته پزوهشی در نظر گرفته شده است که یکی ار مهمترین این برنامه ها ، جشنواره امام علی (ع) می باشد که فردا برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی کشور به عنوان سخنران در این برنامه شرکت خواهد کرد ؛ گفت : این جشنواره از ساعت 15/7 دقیقه صبح آغاز خواهد شد که مدعوین پس از بازدید از دستاوردهای دانشی معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی استان در برنامه پیش بینی شده شرکت خواهند کرد .

دهقانی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد : تقدیر از نخبگان و پژوهشگران سپاه استان و مخترعین بسیجی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد .

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در ادامه گفت : در حاشیه این جشنواره ، نمایشگاه دستاوردها دانشی و پزوهشی معاونت دانش و پژوهش از قبیل پروژه های تکمیل شده ، نشریات و فصلنامه های منتشر شده ، کاربست تیم های اندیشه ورزی و همچنین دستاوردهای سازمان بسیج علمی  ،پژوهشی و فناوری استان از قبیل ده طرح مرکز رشد شهید پیرویان کازرون ، ده طرح مرکز رشد خلاقیت و نوآوری ، پانزده طرح از سوی مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهدای هسته ای و بیست طرح از سوی سایر مخترعین بسیجی استان فارس در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد .

دهقانی با اشاره به دیگر برنامه های هفته پژوهش که با حضور دکتر قدیانی صورت می گیرد اظهار داشت : بازدید از دفتر همکاری های نخبگان منطقه جنوب کشور ( مؤسسه شهید فهمیده ) ، بازدید از مجموعه فنی مهندسی دانشگاه باهنر شیراز ، تشکیل جلسه با اعضای کارگروه های صنعت و کارآفرینی ، گردشگری ، کشاورزی و اقتصاد ، بازدید از مرکز رشد شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی استان ، بازدید از موسسه آموزشی رزمندگان ، بررسی طرح آیه های تمدن بسیج دانش آموزی ، بازدید از موسسه کاووشگر خورشید ، افتتاح مرکز رشد خلاقیت و فناوری ناحیه مقاومت ثارالله شیراز و شرکت در جلسه مشترک با بنیاد ملی نخبگان استان از برنامه هایی می باشد که با حضور ریاست سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری کشور صورت می گیرد .

رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در ادامه با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه مرهون تلاش رزمندگان مدافع حرم می باشد ؛ خاطر نشان کرد : سرکشی از خانواده شهدای حرم نیز از برنامه های اصلی این سازمان در هفته پژوهش می باشد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در روز پنج شنبه با حضور در منزل یکی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون انجام می پذیرد .

دکتر دهقانی در پایان ، یادآور شد : یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده، حضور دکتر قدیانی در برنامه نگاه نو شبکه استانی می باشد که در این برنامه زنده تلویزیونی ، قدرت علمی کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: