کد خبر: ۹۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
با حمایت های سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ صورت گرفت:
به گزارش «بیکافارس» از سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ؛مدیر فرهنگی این سازمان گفت: "شیفت ایثار" یکی از طرح های موثر بسیج کارگری در واحدهای تولیدی بود که با استقبال چشمگیری از سوی کارگران و کارفرمایان روبرو شد؛ بدین شرح که کارگران داوطلب برخی از ساعات اضافه کار خود را بدون دریافت حقوق به رونق و افزایش تولیدات ملی هدیه می کنند.

حسین قلیچ مدیر فرهنگی سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور بیان کرد: هر ساله اقدامات فرهنگی فراوانی از سوی کارگران بسیجی صورت می گیرد که نشان دهنده تاثیر گذاری روز افزون بسیج بر این قشر پر تلاش است.

 

وی افزود: "شیفت ایثار"  یکی از طرح های موثر بسیج کارگری در واحدهای تولیدی بود که با استقبال چشمگیری از سوی کارگران و کارفرمایان روبرو شد؛ بدین شرح که کارگران داوطلب برخی از ساعات اضافه کار خود را بدون دریافت حقوق به افزایش تولید ملی هدیه می کنند؛ در طول این مدت شاهد اقدامات خلاقانه در این حوزه از سوی کارگران بوده ایم که حرکت اخیر کارگران رادیاتور ایران از این دست اقدامات بوده است.

 

قلیچ با اشاره به این حرکت کارگران تصریح کرد: در شرکت نام برده بیش از 1500 کارگر به فعالیت مشغولند که تعدادی از کارگران در سال روز تاسیس این واحد تولیدی بدون استفاده از وسایل ایاب و ذهاب کارخانه ، طبق روال سایر ایام و بدون زدن کارت ساعت در کارخانه حضور بهم رسانده و به تعمیر و رفع مشکلات فنی دستگاه ها، نظافت کارخانه، حل معضلات خطوط تولیدی و... می پردازند و در نهایت با صرف ناهار از منبع هزینه های شخصی به کار خداپسندانه خود اتمام می بخشند.

 

مدیر فرهنگی سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ در ادامه اظهار داشت: این حرکت مثبت کارگران نشان از پرورش روحیه بسیجی در بین آن ها دارد و خوشحالیم که با اقدامات خود می توانیم ارزش های انقلابی را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم.

 

لازم به ذکر است، گروه صنعتي ايران رادياتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهاي آلومينيومي، پكيج شوفاژهاي ديواري و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه است هم گام با منویات مقام معظم رهبری و هم سو با شعار سال در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: