يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۳:۳۱
کد خبر: ۹۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
فرمانده سپاه فجراستان فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در استان فارس بالغ بر 500 حوزه و 22 قشر وجود دارند که می توانند به عنوان پایگاه تولید علم فعالیت کنند

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس، به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، جلسه شورای جهاد علمی صبح امروز با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استلن فارس ، دکتر قدیانی مسئول سازمان بسیج علمی کشور و برخی از مسئولن اقشار بسیج به عنوان اعضای شورای جهاد علمی برگزار شد . 

 سردار غیاثی در ابتدای این نشست با تبریک ماه ربیع و میلاد پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: سیره اخلاقی و رفتاری پیامبر خاتم (ص) بهترین الگو برای مدیران نظام اسلامی است و تفرقه‌افکنی بین امت اسلام یکی از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی است که با هدف جلوگیری از تشکیل جبهه متحد اسلامی در برابر سلطه‌گران ظالم در عالم دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت حفظ و تقویت یکپارچگی و وحدت بین اقوام و پیروان مذاهب در کشور گفت: وحدت اقوام و پیروان مذاهب یکی از پایه‌های اساسی قدرت و ثبات امنیت در کشور ایران است که در سایه انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی تشکیل جمهوری اسلامی را نمونه بارز کارآمدی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شیعیان و اهل سنت در سایه وحدت اسلامی در نقاط مختلف کشور ایران در کنار هم و با آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج نگاه ویژه‌ای به مباحث علمی و پژوهشی معطوف شده است، گفت: کشور در حوزه علمی، فرهنگی و اقتصادی نیازمندی‌هایی دارد که باید با استفاده از ظرفیت‌های سپاه پاسداران و بسیج آنها را پوشش دهیم.

وی افزود: در مبحث پیشرفت علم نباید تنها به برگزیدگان المپیادها یا اعضای بنیاد نخبگان اکتفا کنیم بلکه هر حوزه مقاومت بسیج می‌تواند یک پایگاه تولید علم باشد و مجموعه سازمان بسیج می بایست تلاش کند تا  "هم‌افزایی و تقسیم کار" بین مراکز آموزش عالی، پژوهشگران و رده‌های مختلف کشور که در حوزه علم و فناوری فعال هستند شکل بگیرد و از کار جزیره‌ای پرهیز شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: