دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۲:۱۵
کد خبر: ۹۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
در هفته پژوهش صورت گرفت :
دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری کشور و دکتر دهقانی مسئول سازمان بسیج علمی استان دیشب با حضور در منزل شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون با خانواده ایشان دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، با فرا رسیدن هفته پژوهش،  سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس برنامه های مختلفی را تا این لحظه اجرا کرده است که مهمترین این برنامه ها دیروز با حضور دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی کشور برگزار شد .

یکی از شاخص ترین برنامه ها دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم بود که به همین مناسبت دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی کشور و هیئت همراه دیشب با حضور در منزل شهید محمد عارف کاظمی با خانواده ایشان دیدار کردند .

شهید محمد عارف کاظمی تبعه افغان و ساکن شیراز و از مدافعان حرم بود که اسفندماه93 در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به دست تفکیری های داعش به شهادت رسید. پیکر شهید کاظمی 15 اسفند95 بعد از اقامه نماز توسط آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بر دستان مردم تشییع و در گلزار شهدای شهرک سعدی شیراز به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، جوانان غیور افغانستانی، همان ها که وارث سپاه محمد (صلی الله علیه وآله)  هستند و در زمان مبارزه با طالبان در خط مقدم بودند و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی نیز در کنار رزمندگان ایرانی به دفاع از اسلام پرداختند ، اکنون نیز چند سالیست کنار برادران ایرانی خود در کنار دیگر رزمندگان درجبهه های مقاومت مبارزه می کنند و از حرم اهل بیت دفاع می کنند .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: