کد خبر: ۹۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر:
همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت، حجت‌الاسلام سید محمد سعادت در همایش بصیرتی حفاظتی مسؤولان و فرماندهان بسیج این شهرستان که با حضور مسؤولان فرهنگی و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقلید در سالن شهدای پاسدار سپاه برگزار شد به نفوذ دشمن و لزوم بصیرت‌افزایی، هوشیاری و دقت در این زمینه اشاره کرد

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت، حجت‌الاسلام سید محمد سعادت در همایش بصیرتی حفاظتی مسؤولان و فرماندهان بسیج این شهرستان که با حضور مسؤولان فرهنگی و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقلید در سالن شهدای پاسدار سپاه برگزار شد به نفوذ دشمن و لزوم بصیرت‌افزایی، هوشیاری و دقت در این زمینه اشاره کرد.

 

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری، نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، فکری، امنیتی و ... را از مصادیق نفوذ عنوان و تصریح کرد: نفوذ فکری و فرهنگی خطرناک‌ترین نوع نفوذ است.

 

سعادت به تبیین نفوذ و استکبارستیزی با رویکرد حفاظتی و تمهیدات فضای مجازی پرداخت و تأکید کرد: نباید از دشمن غافل بود بلکه با دقت باید روزنه‌های نفوذ را بست.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر فضای مجازی را شمشیر دولبه خواند که نیاز به درایت و مدیریت هرچه بیشتر و با دقت‌تر در استفاده از آن دارد و عنوان داشت: نسبت به نفوذ دشمن با استفاده از فضای مجازی باید هوشیارتر باشیم.

 

وی از نقشه دشمن و دستور کار آمریکا برای اجرای هفت برجام سخن گفت و عنوان کرد: برچیده شدن برنامه هسته‌ای، از بین بردن برنامه موشکی، بازگشت سران فتنه به قدرت، تضعیف و نابودی روحیه انقلابی، قطع حمایت ایران از فلسطین، سوریه و ...، رخنه فساد اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و ... در ادارات و بازگشایی سفارت آمریکا در ایران اسلامی از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های اصلی آنهاست که باید ملت با ارتقای هوشیاری و آگاهی فریب آنها را نخورده و از پیروزی آنها در میدان جنگ نرم جلوگیری کنند.

 

لازم به ذکر است، همایش بصیرتی حفاظتی مسؤولان و فرماندهان بسیج اقلید بخشی از کارگاه نیم‌روزه‌ای بود که در چهار بخش و با موضوع‌هایی مانند انقلابی‌گری و بصیرت‌افزایی، انقلابی‌گری و امنیت، آسیب‌های فضای مجازی و نشست بصیرتی سیاسی در سالن شهدای پاسدار سپاه این شهرستان به همت فرهنگی اجتماعی  ناحیه برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: