جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۳:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
در آیین نکوداشت تاریخ حماسی جهرم:
درقالب ایده ای نو و فرهنگی و برای اولین بار درسطح کشور ۱۲۰۰شهید شهرستان جهرم برای مردم شهرشان ۱۲۰۰نامه نوشتند
به گزارش تنویر جهرم، همزمان با برگزاری آیین نکوداشت تاریخ حماسی جهرم و رونمایی از هشت کتاب تالیف شاعر ، پژوهشگر و نویسنده پرآوازه جهرم  در اقدامی نمادین تعداد ۱۲۰۰ نامه با نام و امضای شهدای جهرم  در پاکتهایی همانند دوران دفاع مقدس به مردم این شهر تقدیم شد.
در این پاکتها ۱۲۰۰ متن زیبا و نغز  در قالب نامه برگرفته از فرهنگ جبهه و جنگ و وصایای شهدای جهرم. با کمک تعدادی از دانشجویان ان استاد فرهیخته در دانشگاه اندیشه جهرم نوشته شده است.
عکسهای چاپ شده بر روی  پاکت نامه ها نیز عکسهای رزمندگان جهرمی دوران دفاع مقدس است که خاطره آن دوران با شکوه را ذهن تداعی می کند.
نامه 1200 شهید شهرستان جهرم برای مردم
این اقدام فرهنگی بر اساس طرح و ایده ای نو و برای اولین بار درکشور توسط مولف کتابهای رونمایی شده در این مراسم، که خود نیز از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و فعال فرهنگی است، توسط جانباز گرانقدر جناب آقای عبدالرحیم  عباس زاده. پیک جبهه و نامه رسان جهرمی دوران دفاع مقدس در سالن برگزاری مراسم اجرا شد و مورد توجه و استقبال شرکت کنندگان در آیین نکوداشت تاریخ حماسی جهرم قرار گرفت .
این مراسم با رونمایی از ۸ عنوان کتاب فاخر با موضوع تاریخ حماسی جهرم اثر استاد عبدالرضا کوهمال جهرمی در روز پژوهش با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار گردید.
نامه 1200 شهید شهرستان جهرم برای مردم
نام:
ایمیل:
* نظر: