جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۴:۱۵
کد خبر: ۹۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از راه‌اندازی دفاتر خدمات به صنعتگران در شهرک‌های صنعتی آباده و لارستان این استان خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، شاهپور قنبری در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی دفاتر  خدمات به صنعتگران در شهرک‌های صنعتی آباده و لارستان این استان خبر داد و اظهار داشت: این دفاتر با هدف تفویض اختیار برخی امور واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی شمالی و جنوبی به نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی آباده و لارستان انجام ‌شده است.

وی با اشاره به وسعت استان فارس و بعد فاصله به‌نسبت بالای شهرهای آباده و لار با شیراز گفت: با توجه به مسافت بسیاری که سرمایه‌گذاران باید برای انجام مراحل اداری واگذاری اراضی به مرکز این استان مراجعه می‌کردند با تفویض این اختیارات به این شهرستان‌ها بستر مناسبی برای تسریع در امور متقاضیان فراهم شده است.

قنبری افزود: با فعالیت این دفاتر بخش بسیاری از خدمات امور  متقاضیان، بدون نیاز به حضور در مرکز استان، در این شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، شهرک‌های صنعتی آباده شامل شهرک صنعتی ایزدخواست، شهرک صنعتی آباده و ناحیه صنعتی سورمق و شهرک‌های صنعتی لارستان  شامل شهرک صنعتی لار، شهرک صنعتی اوز، ناحیه صنعتی بیرم، شهرک صنعتی گراش و نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: