جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۲:۳۹
کد خبر: ۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
در مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز صورت گرفت
پرتال جامع اینترنتی شهرک صنعتی شیراز در مجمع عمومی شرکت خدماتی این شهرک رونمایی شد.

 به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ،با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد پس از ارائه گزارش بازرس و سخنان مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، صورت‌های مالی و نیز عملکرد هیأت‌مدیره در سال 1394 به تصویب رسید.

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این جلسه، شهرک صنعتی بزرگ شیراز را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان فارس و منطقه جنوب کشور دانست و بر ارائه خدمات مناسب به سرمایه‌گذاران و صنعتگران در این شهرک صنعتی تأکید کرد.

شاهپور قنبری با اشاره به اهمیت این شهرک صنعتی در توسعه صنعتی و اقتصادی فارس اظهار داشت: حدود 57 درصد از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان در این شهرک صنعتی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اجرای 30 طرح عمرانی در شهرک صنعتی بزرگ از برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و ارتقای خدماتی زیربنایی در شهرک صنعتی خبر داد.

قنبری ادامه داد: با توجه به اهمیت این شهرک صنعتی در توسعه صنعتی و اقتصادی این استان، تکمیل زیرساخت‌ها در فازهای توسعه و ارتقای کیفی خدمات در شهرک، جزو اولویت‌های مهم در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 595 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 17 هزار و 900 نفر در این شهرک صنعتی در مرحله فعالیت و 2 هزار و 50 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز قرار دارد.

قنبری ادامه داد: نزدیکی به کلان‌شهر شیراز‌، نزدیکی به فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب،‌ فاصله نزدیک با محور شیراز - جم - عسلویه و شیراز - بندرعباس از دیگر مزیت‌هایی است که سبب شده این شهرک صنعتی با استقبال مناسب صنعتگران روبه‌رو شود.

وی مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز را تأمین پایدار آب اعلام کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع آب و بروز خشک‌سالی‌ها و افت آب، برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه با تدابیر انجام‌شده تابستان امسال این بحران به نحو مطلوبی مدیریت شد و واحدهای صنعتی با مشکل حادی مواجه نشدند.

وی با اشاره به فعالیت هیأت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: تشکیل هیأت‌مدیره‌های شرکت‌های خدماتی گامی مهم در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری بخش دولتی است و صنعتگران در فرایندی قانونی و شفاف، افراد موردنظر خود را از بین کاندیداها انتخاب کردند.

قنبری بر حمایت همه‌جانبه  از شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز تأکید کرد.

در این مراسم از پرتال جامع اینترنتی شهرک صنعتی شیراز که نخستین پرتال جامع در سطح شهرک‌های صنعتی کشور است رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک‌ صنعتی بزرگ شیراز نیز با اشاره به انجام مراحل طراحی و راه‌اندازی این پرتال گفت: در این وب‌سایت اختصاصی سه‌زبانه تمام اطلاعات موردنیاز شهرک صنعتی شیراز قابل‌دسترسی است.

جواد باصری افزود: در این پرتال به هر واحد صنعتی بخش‌هایی اختصاص‌یافته تا از طریق رمز و نام کاربری که برای آن‌ها اختصاص‌یافته بتوانند اطلاعات واحد تولیدی خود و نیز محصولات خود را از این طریق معرفی کنند.

وی تصریح کرد: در این پرتال که در نشانی اینترنتی shirazip.ir قابل‌ دسترسی است، صنعتگران می‌توانند از خدمات مختلف به‌صورت الکترونیکی استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: