شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۴:۲۵
کد خبر: ۹۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
در راستای اقدام و عمل؛
غرفه های اقتصاد مقاومتی با همکاری ناحیه مقاومت شهرستان فسا در این شهرستان یرپا گردیده است .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، با ظهور انقلاب اسلامی، شکل جدیدی ازحکومت در دنیا پدیدار شد که بنای سازگاری با قطب قدرت استکبار را نداشته و به مبارزه با استکبار پرداخت. ظهور چنین حکومتی آن هم درمنطقه خاورمیانه که ازلحاظ اقتصادی و ژئوپلیتیکی دارای اهمیت بسیار زیاد است، باعث شد که نظام استکبار جهانی با تمام قوا به مبارزه با انقلاب برخیزد. با پایان یافتن جنگ و عدم پیروزی استکبار در زمینه های نظامی، تهاجمات به عرصه‌های دیگرکشیده شد. یکی از این عرصه‌ها که خصوصاً در سالهای اخیر با تهاجمات گسترده همراه بوده است، "عرصه اقتصادی" است.

نمایشگاه های و غرفه های اقتصاد مقاومتی به دلیل حذف واسطه ها راهکار مناسبی برای عرصه کالا با قیمت مناسب و همچنین حمایت از تولیدات داخلی می باشد که سپاه نیز همواره حمایت های لازم را از تولید کنندگان داخل و عرصه مستقیم کالا به عمل آورده است .

 یکی از این نمایشگاه ها که هم اکنون نیز آماده بازدید عموم مردم می باشد در شهرستان فسا در مکان حوزه امام علی (ع) برپا شده است که با استقبال مناسب مردم این شهرستان مواجه شده است .

در این نمایشگاه محصولات مختلفی از قبیل کیف ، کفش ، آجیل ، صنایع دستی ، پوشاک و دیگر مایحتاج مردم با قیمتی حدود 35 درصد پایین تر از قیمت بازار ارائه شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: