شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۲:۲۹
کد خبر: ۹۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
فارس
دکتر روح الله صیادی نژاد به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه کاشان انتخاب شد .
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ،  به نقل از شیرازه ،  دکتر روح الله صیادی نژاد عضو هیات علمی و مدیر گروه زبان و ادبیات عربی پردیس خواهران دانشگاه کاشان با نگارش 10 مقاله علمی پژوهشی  و شرکت در ده کنفرانس علمی ملی و بین المللی در سال   تحصیلی 1395- 1394 به عنوان پژوهشگر نمونه این دانشگاه انتخاب شد .

روح اله صیادی نژاد در سال ۱۳۵۷ در شهرستان جهرم و همزمان با  ورود حضرت امام(ره) به ایران متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی در دبستان رازی شهرستان جهرم و مدرسه راهنمایی امیر کبیر ، وارد دبیرستان شهید مطهری  شد.

صیادی نژاد تحصیلات دانشگاهی خویش را در سال 1377 در رشته زبان و ادبیات ادبیات عربی دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز نمود، سپس با رتبه ۴ کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران پذیرفته شد.

او پس از اتمام مرحله کارشناسی ارشد در آزمون دکتری دانشگاه تهران شرکت نمود و با احراز رتبه اول این آزمون، به تحصیل در این مقطع مشغول شد.

این استاد پژوهشگر هم اکنون به عنوان عضو هیات علمی گروه زبان و ادبیات عربی در دانشگاه  کاشان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مشغول به تدریس  و تربیت دانش پژوهان این رشته است

نام:
ایمیل:
* نظر: