يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
فارس
کتابخانه خیرساز دانشگاه علمی کاربردی لارستان در مراسمی افتتاح شد
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ،به نقل از میلادلارستان ، نشست صمیمی اساتید همزمان با شب یلدا با حضور مهدی اسماعیلی ریاست ،جمعی از کارکنان و اساتید در محل کتابخانه مرکز برگزار شد.

در ابتدا کتابخانه خیر نیکوکار عرصه نیک اندیشی خطه لارستان زنده یاد حاج سید عبدالرحیم هاشمی زاده که در راستای اعتلای علمی-فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی احداث شده با حضور حاج سید هدایت اله هاشمی زاده فرزند برومند آن بزرگوار و منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی،افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سپس سماعیلی ریاست دانشگاه، حضور دکتر امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی را نوید بخش واقع بینی و پویایی در حوزه های علمی و اداری دانسته و بر همکاری اساتید در تعریف دوره های کوتاه مدت تک پودمان با صدور مدرک از طرف دانشگاه ،تعامل و نشست های اساتید با دانشجویان و دانش آموزان در راستای معرفی دستاوردهای دوره های مهارتی علمی – کاربردی و اشتغالزایی تاکید نموده و توجه به مسائل تربیتی و معاشرتی دانشجویان،اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد.

گفتنی است در این نشست رضایی مدیر گروه حقوق،ابراهیمی مدیر گروه گرافیک،یزدانپناه مدیر گروه حسابداری،زینلی مدیر گروه تربیت مربی،نجاری مدیرگروه دروس عمومی و معارف و مسئول بسیج اساتید،مشکوری مدیر گروه صنعت  به بیان بخشی از مسایل رشته ها و واکاوی نقاط مثبت و منفی در این حوزه پرداختند و راهکارهایی را ارائه نمودند.

گفتنی است اجرای عبدالرضا مفتوحی شاعر و طنز پرداز لارستان و مسابقه خاطره گویی اساتید از دانشگاه علمی – کاربردی لارستان نیز از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: