جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۹:۲۷
کد خبر: ۹۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
با همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صورت گرفت :
جانشین ناحیه مقاومت نی ریز با اشاره به تأمین جهیزیه از اقلام تولید داخل گفت : این حرکت را می‌تواند در راستای تلاش برای حمایت از کالای ایرانی و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ؛ با همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ، 700 فقره جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان فارس توزیع شد که سهم شهرستان نی ریز در اجرای این طرح 15 مورد جهیزیه بود که در نهایت این جهیزیه ها با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان نی ریز برای آغاز زندگی مشترک به نوعروسان اهدا شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نی ریز با اشاره به جزئیات اعطای جهیزیه ، این طرح را در قالب طرح سعادت عنوان کرد و گفت: این جهیزیه ها در قالب طرح محرومیت زدایی و با هدف کمک به زوج های جوان بی بضاعت با رعایت کرامت انسانی به آنها اهدا شده است .

وی افزود : هر یک از این جهیزیه‌ها شامل 14 قلم از کالاهای اساسی و موردنیاز برای آغاز زندگی از جمله یخچال‌فریزر، اجاق‌گاز ، فرش ، سرویس خواب ، ماشین لباس‌شویی ، جاروبرقی ، تلویزیون ، اتوبخار و یک بسته فرهنگی شامل یک جلدکلام الله مجید ؛ مفاتیح الجنان ، سجاده و ادعیه بود که به زوج ها تحویل داده شد .

طحان با اشاره به اینکه تمامی این اقلام ساخت داخل کشور بوده است ، خاطرنشان کرد: این حرکت در راستای تلاش برای حمایت از کالای ایرانی و پیاده کردن شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در خصوص "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” انجام شده است .

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز شکل‌گیری خدمت به مردم بوده که پس از دوران دفاع مقدس، با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری اقدامات گسترده‌ای برای محرومیت‌زدایی را آغاز کرده است که در حال حاضر نیز این برنامه ها دنبال می شود .

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی به حال محرومین جامعه ، خاطر نشان کرد : تشکیل و اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه نیز در این قالب بوده است تا بتواند با شناسایی نقاط محروم و افراد مستعد کمک ، زمینه برخورداری آنها از امکانات را فراهم کند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس ، اعمال تحریم های اقتصادی در سال های اخیر موضوع لزوم حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی را بیش از گذشته ضروری کرده است که در این راستا باید بیش از گذشته به تولید داخل توجه شود؛ چرا که با توسعه صنایع بومی می توان به راحتی بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی مردم به کالاهای مختلف را در داخل کشور برطرف کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر: